• Nico91

    BIM Augusti 2020

    Hej!

    Så kom den oönskade mensen i juli igen.

    Denna cykel blir försök nummer två med bisolvonmetoden.

    Har någon av er testat bisolvon? Fungerade det? Hur lång tid tog det innan det tog sig isåfall?

    Håller tummar och tår för att denna månad blir en månad med PLUS! :)

  • Svar på tråden BIM Augusti 2020
  • Canama
    Entusiastisk skrev 2020-08-12 09:17:59 följande:

    Hoppar också ur här och in i septembertråden!


    Neej vad tråkigt :( Ha suttit och hållit tummarna för dig flera dagar :(

    Och tråkigt med alla andra också! Fyy så mycket dåliga nyheter nu, hela sidan är ju full med mensannonseringar..... Kram till er alla!

    Jag är på CD8 och ska börja ÄLtesta idag! Ha bytt märke från RFSU till apotekets så hoppas jag får ordentligt utslag! Nattamningen trappas ner suuuuuuperbra och jag ångrar vi inte gjorde de tidigare, haha!
  • Canama
    H0nd3ndär skrev 2020-08-12 07:33:21 följande:

    Hur går det för er andra som har sent BIM i gruppen?

    Mina äl-tester började öka igår kväll. Då 0.71 nu på morgonen 0.81 i premom. Får se om de peakar fram emot kvällen eller först imorgon. Så äl bör vara om 1-3 dagar. Är på cd15 idag.


    Ska börja ÄL testa idag :D med nytt märke för mig, hoppas på bättre utslag..
  • CvKs
    Anonym (Tilly) skrev 2020-08-12 08:04:21 följande:

    Jag tror precis att jag plussat? Eller?

    Har fått spökstreck på dessa innan men nu kom strecket verkligen direkt och tycker att det är ljusblått för en gångs skull. Snälla hjälp mig tyda :*


    Jag ser svagt plus
  • Bäbiiiis
    Anonym (Tilly) skrev 2020-08-12 08:04:21 följande:

    Jag tror precis att jag plussat? Eller?

    Har fått spökstreck på dessa innan men nu kom strecket verkligen direkt och tycker att det är ljusblått för en gångs skull. Snälla hjälp mig tyda :*


    Kul! Jag tror jag ser något svagt på andra bilden men förstår om det syns mer i verkligheten. Håller tummarna för att mensen håller sig borta och att testet kanske blir starkare om några dagar!
  • apan95
    H0nd3ndär skrev 2020-08-12 07:33:21 följande:

    Hur går det för er andra som har sent BIM i gruppen?

    Mina äl-tester började öka igår kväll. Då 0.71 nu på morgonen 0.81 i premom. Får se om de peakar fram emot kvällen eller först imorgon. Så äl bör vara om 1-3 dagar. Är på cd15 idag.


    för mig verkar det som att ägglossningen kom tidigare än väntat! (CD 15 istället för 19) Symtomen stämmer men dock är testerna inte lika starka som de brukar, men enligt appen premom hade jag min peak i måndags samt att min temp steg över CL imorse, får se om de håller i sig i morgon! isåfall är mitt nya BIM 25/8!
  • H0nd3ndär
    Canama skrev 2020-08-12 10:13:03 följande:

    Ska börja ÄL testa idag :D med nytt märke för mig, hoppas på bättre utslag..


    Spännande!

    Här tar jag nog nästa äl-test nu snart runt lunch. Hoppas på ytterligare stegring. Brukar få bra peakar på dessa jag har (babyplans). Brukar toppa någonstans runt 1,5-1,7.
  • H0nd3ndär
    apan95 skrev 2020-08-12 11:00:16 följande:

    för mig verkar det som att ägglossningen kom tidigare än väntat! (CD 15 istället för 19) Symtomen stämmer men dock är testerna inte lika starka som de brukar, men enligt appen premom hade jag min peak i måndags samt att min temp steg över CL imorse, får se om de håller i sig i morgon! isåfall är mitt nya BIM 25/8!


    Hoppas!

    Kommer min peak nu, vilket är tidigare än förväntat, hamnar jag nog runt det datumet med för BIM! Förra cykeln hade jag ca 11 dagars lutealfas.
  • Danni 83

    Jag har fått spottings i flera dagar nu, så hoppet är väldigt litet faktiskt.... men jag håller mig kvar tills mens kommit ordentligt. Bim-5 idag.


    Mamma till tre hjärtan 2007, 2010 och 2014
  • CvKs

    Gaaah. Varför kan jag bara inte hålla mig för att testa eller vänta in mensen.

    Tog precis ett cb plus. Fortfarande svagt men fullt synligt på en armlängds avstånd. Väldigt ljusblått. Kan lika bra vara ett spök. Men på typ 7 test av samma sort?

    Dock svagare än i måndags.

    Testade inte med morgonurin heller.

    Jag mår fortfarande väldigt illa och brösten spänner något så kopiöst från och till.

    Är antingen på bim-4 eller bim+2 idag.

    Ingen mensvärk heller,brukar ha extrem mensvärk annars flera dagar innan bim.

Svar på tråden BIM Augusti 2020