• Norrlänning86

    BIM september 2020

    Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.

    Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.

    Lycka till allihopa. :)

  • Svar på tråden BIM september 2020
  • EllieB


    ser ni nått på denna? ibland ser ja o ibland inte. De e testa tidigt fem dagar innan mensen är sen
  • Sertsb6688
    Namaste84 skrev 2020-09-04 14:33:58 följande:

    Tack snälla för svar!

    Då var det ett plus jag skulle haft, rotade i soppåsen nu och det hette CB 11 Plus :(

    Blir så förundrad om nu min äl hoppat, trodde jag hade den 18:e, kändes så (aldrig testat) och vi hade sex 15,16 och 17:e. Vi bor inte ihop så inte så lätt. Sen sågs vi inte förrän förra helgen :(

    Och nu är min mens sen fattar noll. Ligger på 23-26 dagar och nu 29 så knäppt.


    Jobbigt att behöva vänta på antingen plus eller mens. Men försök glädjas för varje dag du inte har mens. Du kan vara en låghormonare :) de plussar sent.

    Nästa test du ska prova är kanske ett clearblue tidigt? Som mäter lägre. Hoppas för din skull <3
  • Mamma91a
    Danni 83 skrev 2020-09-04 05:36:23 följande:

    Alltså jag vet inte .. hatar dessa streck-test som man ska analysera, mycket bättre med digitala. Jag tycker mig ana ett svagt streck men kan ju lika gärna vara spökstreck.


    Jag ser ett streck ????
  • Mamma91a

    [quote=80624123][quote-nick]Annana skrev 2020-09-04 09:46:42 följande:[/quote-nick][/quote]

    Ser positivt ut :)

  • Mamma91a
    EllieB skrev 2020-09-04 14:59:17 följande:

    ser ni nått på denna? ibland ser ja o ibland inte. De e testa tidigt fem dagar innan mensen är sen


    Tycker mig se något svagt :)
  • Trean2021
    Maramba skrev 2020-09-04 13:30:43 följande:

    Men gud det är ju ett tydligt streck. Och blått ser det ut att vara också?! :D


    Åh vad sjukt! Är helt chockad! Har nu beställt hem typ 10 test till så ska testa imorgon igen, känns verkligen inte som det är sant!
  • Trean2021
    Namaste84 skrev 2020-09-04 13:47:51 följande:

    Åh ett streck! :)

    Förlåt urdum fråga men finns det olika Clearblue, alltså vissa som visar ett streck som är positivt och andra ska visa ett plus? Jag gjorde ju ett imorse och fick ett streck direkt men tänkte det skulle vara ett plus. Fick testet av en kompis så har ju inte köpt det själv.


    Absolut ingen dum fråga! Snarare dumt av dem kan jag tycka att ha olika! Det jag har använt är ett testa tidigt och då ska det bli ett streck bara :)
  • Norrlänning86

    Så frustrerande.. testade i morse, bim i morgon.. blankt streck. Vet att jag är låghormonare och har aldrig plussat före bim och känner denna gång att kroppen känts annorlunda och jag har varit irriterad senaste dagarna och konstig känsla i kroppen. (Brukar inte ha pms)

    Men efter testet och nån timme senare så påminner periodtracker att beräknad mens är i morgon.. och en stund senare börjar det kännas som molvärk. :( Lika bra att vara inställd på mens ikväll eller i morgon :/

  • Danni 83
    EllieB skrev 2020-09-04 14:59:17 följande:

    ser ni nått på denna? ibland ser ja o ibland inte. De e testa tidigt fem dagar innan mensen är sen


    Ser ett svagt streck!
    Mamma till tre hjärtan 2007, 2010 och 2014
Svar på tråden BIM september 2020