• Lola92

    BIM Oktober 2020

    Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

    Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

    Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

    Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

  • Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • Längtar2
    JosHed skrev 2020-10-10 07:40:21 följande:

    Det var positivt idag :D


    Grattis! :D plussade också några dagar sen, känns så overkligt
  • LyCKa55
    Onewayticket skrev 2020-10-08 20:16:29 följande:

    Oj, wow. Måste ju bara fråga. Testade du innan du fick plus då också? Min mens är snart en vecka sen och har inte fått nåt plus... har aldrig haft sen mens förut. ????


    Ja de va jättekonstigt. Kändes att de va nåt men fick inget plus efter en vecka över BIM så då la jag ner. Sen testade jag en vecka senare o då va de plus 2-3v:)

    Nej jag tror jag höll mig till efter
  • Msofie

    Hur gör ni som har försökt i ett tag för att er relation inte ska påverkas? Jag och min fästman har försökt i 8 månader nu. Saken är att de två senaste månaderna har vi inte kunnat få till de kring äl då han har varit trött och haft ont. Jag blir så himla arg och ledsen, fast de egentligen inte är honom jag är att på utan frusterad av situationen. Känner att det börjar påverka vår relation.

  • Jensan88

    Hejsan!

    Jag plussade igår och jag har startat en hemlig Facebook grupp som inte går att söka sig till. För att kunna vara med i gruppen skriver ni ett PM till mig så kan jag lägga till er. Jag tänker att gruppen inte ska vara så stor som de andra grupperna är för att man lättare ska kunna lära känna varandra. :)

    Hoppas att ni vill vara med. :)

  • Nykär15
    Jajo19 skrev 2020-10-09 23:47:09 följande:

    Hur skulle ni tolka detta sekret? Gravid?


    Det går inte säga om man är gravid med hjälp av flytning, vissa har mer, andra inget...
  • toenail

    Jag befinner mig i den långa väntan mellan ÄL och BIM.. Jag brukar känna ca en vecka efter ÄL att det krampar och sticks i nedre delen av magen. Detta är naturligt för mig och nu sitter jag här med samma smärta och stickningar (ÄL+5) och undrar vad det egentligen är som gör ont? Första försöket till barn så jag analyserar ju allt just nu. Jag vet att det är alldeles för tidigt för graviditetssymptom men kroppen beter sig precis som vanligt så vill veta om smärtan kommer från ÄL eller om det är nåt slags kroppen-förbereder-sig-för-mens-ett-plus-på-stickan-kan-du-glömma. Hehe

  • Dunisar

    Jag fick två plus igår på ÄL test och nu precis ett neg. Betyder det att ägget släppt? :)

    Hade sex igår och hade absolut molande värk igång kväll.

  • Nykär15
    Dunisar skrev 2020-10-10 11:40:57 följande:

    Jag fick två plus igår på ÄL test och nu precis ett neg. Betyder det att ägget släppt? :)

    Hade sex igår och hade absolut molande värk igång kväll.


    Då har det nog släppt nu!
Svar på tråden BIM Oktober 2020