• Anonym (Wtf)

    Han runkade när jag sov?

    Jag träffar en man och har gjort i några månader. Vi är kära i varandra och ses ofta, allt funkar fint. Har sex ganska ofta, nästan varje dag. Är nästan 40 båda två.

    I helgen när jag vaknade så var han inte kvar i sängen och jag behövde gå på toa så jag klev upp, och i vardagsrummet så sitter han vid datorn, tittar på en tjej i väldigt lite kläder med stora tuttar och runkar?


    Blev lite ställd så jag frågade vad han gjorde, men fortsatte in på toa och när jag sedan kom ut frågade jag igen vad han gjorde egentligen. Han sa då att han runkade. 
    Är inte detta lite knepigt?!

    Jag låg i sängen i rummet bredvid men han behövde ändå gå upp och kolla på porr? 
    Jag har ingenting emot att man onanerar eller tittar på porr om man nu gillar det ibland, jag gör det sällan själv men jag tror de flesta män tittar på porr ibland. Men måste man göra det när ens flickvän är där? Jag sa till honom att han får runka hur mycket han vill men han kan göra det när vi inte träffas... 

    Hur skulle ni reagera?

  • Svar på tråden Han runkade när jag sov?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Jo) skrev 2020-09-22 20:38:10 följande:
    Fast om du hittar din kvinna när hon kollar porr, när du befinner dig i samma hus, så är det antagligen för att hon är kåt, men tyvärr inte kåt på dig.. då hjälper det inte henne att du erbjuder sex!
    Om jag ligger och SOVER så kan jag ju inte erbjuda henne någonting när hon är kåt och därför tillfredsställer hon sig på annat sätt vilket jag är helt ok med.

    Lustigt hur folk i denna tråd verkar vilja trolla bort att TS LÅG OCH SOV utan får det till att hon sprang omkring vaken och han helt ogenerat bara drog fram kuken och började tokrunka mitt framför ansiktet på henne.
  • Anonym (Wtf)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-22 21:38:08 följande:

    Jag tycker att det var ett märkligt beteende när du är där och hälsar på. Skulle han ha gjort likadant om han hade haft sina föräldrar på besök liksom? Det är en helt annan sak om man är gifta eller sambos men man runkar inte när man har gäster. 


    Tycker att det känns konstigt att så många svarar att det är helt normalt bara för att man är kåt just på sekunden. Är tillfället illa valt får man behärska sig. Inte ens vi män är offer för vår sexualite.


    Precis. Det var det jag menade.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-22 16:01:34 följande:
    Men hallå.... exakt vilket "beteende" är det du hänger upp dig på?

    Om man inte vill väcka någon som sover och vill göra något privat, är det inte ganska naturligt att man då går till ett annat rum? Hade du hellre sett att han låg och runkade bredvid dig? Eller är det att han runkade till porr som är problemet för att du bara vill att hans ska kunna kåta upp sig på dig? 

    Hur vet du att ingen annan kille du träffat inte gjort likadant bara det att du inte kom på dem? De kanske tog med sig mobilen in på toa och runkade där? Eller runkade bredvid dig när du sov?
    Nej, jag menar inte att han "bara ska kåta upp sig på mig", jag är medveten om att det är en helt annan sak att kolla på porr och onanera än att ha sex med någon. Men jag tycker att man kanske kan göra sånt när man är ensam, när vi faktiskt inte bor tillsammans?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-23 10:13:57 följande:
    Nej, jag menar inte att han "bara ska kåta upp sig på mig", jag är medveten om att det är en helt annan sak att kolla på porr och onanera än att ha sex med någon. Men jag tycker att man kanske kan göra sånt när man är ensam, när vi faktiskt inte bor tillsammans?
    Jo det kan man väl hålla med om och det hade kanske varit smidigare att han gjort det på muggen istället, dock trodde han väl kanske att du sov och han hade "huset för sig själv".

    Jag tycker mig ana i de flesta inlägg som är kritiska att det verkliga stället skon klämmer på inte är själva runkandet i sig utan att han tittade på porr när han gjorde det och den gamla vanliga inbillningen om ens partner "väljer bort en" till fördel för någon naken brud på nätet...svartsjuka helt enkelt.
  • Anonym (jaha)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-22 21:38:08 följande:

    Jag tycker att det var ett märkligt beteende när du är där och hälsar på. Skulle han ha gjort likadant om han hade haft sina föräldrar på besök liksom? Det är en helt annan sak om man är gifta eller sambos men man runkar inte när man har gäster. 


    Tycker att det känns konstigt att så många svarar att det är helt normalt bara för att man är kåt just på sekunden. Är tillfället illa valt får man behärska sig. Inte ens vi män är offer för vår sexualite.


    Och så har vi ännu ett exempel på ett inlägg där man helt och håller bortser ifrån att TS låg och sov och omvandlar det till att killen bara drog fram kuken mitt under frukosten mitt framför TS.

    Att prata om gäster och föräldrar är ju oxå ganska irrelevant för man har väl inte sex framför gäster och föräldrar heller, eller hur? Dock tror jag många par har sex med både föräldrar och gäster i huset OM de tror att de sover och inte hör elelr ser dem. Innebär det att dessa par då är sexgalningar och offer för sin sexualitet? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-09-23 10:13:57 följande:
    Nej, jag menar inte att han "bara ska kåta upp sig på mig", jag är medveten om att det är en helt annan sak att kolla på porr och onanera än att ha sex med någon. Men jag tycker att man kanske kan göra sånt när man är ensam, när vi faktiskt inte bor tillsammans?
    Men hur ska ni göra den dagen ni bor tillsammans då? Får han inte titta på porr alls då? Eller är det ok då helt plötsligt?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-23 11:06:17 följande:
    Och så har vi ännu ett exempel på ett inlägg där man helt och håller bortser ifrån att TS låg och sov och omvandlar det till att killen bara drog fram kuken mitt under frukosten mitt framför TS.

    Att prata om gäster och föräldrar är ju oxå ganska irrelevant för man har väl inte sex framför gäster och föräldrar heller, eller hur? Dock tror jag många par har sex med både föräldrar och gäster i huset OM de tror att de sover och inte hör elelr ser dem. Innebär det att dessa par då är sexgalningar och offer för sin sexualitet? 
    Fast har jag gäster i form av föräldrar eller vänner så kan jag hålla mig från sex eller onani just de dagarna... Faktiskt. Men alla är ju olika...
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-23 11:08:08 följande:
    Men hur ska ni göra den dagen ni bor tillsammans då? Får han inte titta på porr alls då? Eller är det ok då helt plötsligt?
    Jo. Absolut. Men personligen skulle jag göra det när han inte var hemma...Man är väl inte hemma båda två 24/7. Sen så finns det inget som säger att vi SKA bo ihop. Trivs rätt bra som det är...
  • Törstiga tuppen
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-23 11:06:17 följande:
    Och så har vi ännu ett exempel på ett inlägg där man helt och håller bortser ifrån att TS låg och sov och omvandlar det till att killen bara drog fram kuken mitt under frukosten mitt framför TS.

    Att prata om gäster och föräldrar är ju oxå ganska irrelevant för man har väl inte sex framför gäster och föräldrar heller, eller hur? Dock tror jag många par har sex med både föräldrar och gäster i huset OM de tror att de sover och inte hör elelr ser dem. Innebär det att dessa par då är sexgalningar och offer för sin sexualitet? 

    TS och hennes kille är väl fortfarande i datingstadiet vad jag förstår, och även om man har sex tillsammans så betyder inte det att allt är ok att dela. 
    Jag själv älskar att se min fru onanera, men hittar hon mig i soffan runkandes till porr blir jag utan sex på kvällen. Min onani sköter jag alltså på mitt kontor eller i badrummet eftersom hon inte vill dela den med mig. 


    Killen hade ju kunnat ta en dusch och dragit en runk istället för att sätta sig på ett ställe där det ändå fanns en risk att bli påkommen.
    Om TS och killen blir sambos i framtiden känner de säkert varandra bättre och får lösa det på ett sätt som passar dem båda. 

  • Anonym (Wtf)
    Törstiga tuppen skrev 2020-09-23 11:21:49 följande:

    TS och hennes kille är väl fortfarande i datingstadiet vad jag förstår, och även om man har sex tillsammans så betyder inte det att allt är ok att dela. 
    Jag själv älskar att se min fru onanera, men hittar hon mig i soffan runkandes till porr blir jag utan sex på kvällen. Min onani sköter jag alltså på mitt kontor eller i badrummet eftersom hon inte vill dela den med mig. 


    Killen hade ju kunnat ta en dusch och dragit en runk istället för att sätta sig på ett ställe där det ändå fanns en risk att bli påkommen.
    Om TS och killen blir sambos i framtiden känner de säkert varandra bättre och får lösa det på ett sätt som passar dem båda. 


    Ja. Exakt. Man kan sköta det lite privat, han kunde gått in i duschen om han var så runksugen, inte gjort det helt öppet. 


    En annan sak om man onanerar som en del av en sexakt, och är helt med  på att den ena ska onanera och den andra tittar på. Men detta var ju helt uppenbart något jag inte skulle se men råkade se ändå. Och jag bor inte där, så han har ganska många andra tidpunkter på dygnet att runka bäst han vill.

Svar på tråden Han runkade när jag sov?