• pandarinen

    Baka flicka 2020

    Någon mer som vill följas åt och diskutera metoder och tips på hur man försöker sig på att baka en liten flicka :D
    Och följas åt och se om vi lyckas :D
    Självklart är det att få ett barn som är det viktigaste. 

  • Svar på tråden Baka flicka 2020
  • urba
    pandarinen skrev 2021-02-04 18:26:38 följande:

    Hur många har de testat metoden på? Ska du testa?


    Nej jag orkar inte, är för gammal för att ödsla mer tid på att det ska bli en flicka : ) Kanske bluffmakare trots allt den där läkaren...
  • SML89
    Inteamanda skrev 2021-02-07 17:52:15 följande:
    Förstår dig helt, i slutändan är ju ett barn det viktigaste - vare sig pojke eller flicka. Speciellt när det inte finns någon garanti för att det man gör fungerar ändå. Hejar på er! Hoppas det blir ett plus snart!!
    Ja verkligen, nu går vi in i försök nr 6 så nu är de bebis oavsett kön som gäller. Tack <3 :) Längtar verkligen och bara drömmer om den där känslan man känner när man får sitt plus.
  • LyCKa55

    Imorgon har jag mitt ultraljud! Börjar bli nervös! Vill så gärna att de ska se en liten tjej där inne!

  • SML89
    LyCKa55 skrev 2021-02-10 17:52:00 följande:

    Imorgon har jag mitt ultraljud! Börjar bli nervös! Vill så gärna att de ska se en liten tjej där inne!


    Åhh kul! Hör av dig sen med vilket kön de blir :)
  • urba
    LyCKa55 skrev 2021-02-11 16:32:15 följande:

    Jag är såå lycklig!! Vi ska få en flicka i sommar!! Teorin om ägglossningen funkade:)


    Wow! Stort grattis till er!! Fantastiskt att det fungerade!
  • LyCKa55
    urba skrev 2021-02-11 17:05:10 följande:

    Wow! Stort grattis till er!! Fantastiskt att det fungerade!


    Tack! Eller hur? De vi gjorde va att ha sex 4dagar innan äl. De räckte:) Och jag har haft en ganska stark magkänsla om flicka hela tiden. Sen blev jag nervös innan här ifall de skulle visa pojke men ack så rätt jag hade!:)
  • Nadinadi
    LyCKa55 skrev 2021-02-11 16:32:15 följande:

    Jag är såå lycklig!! Vi ska få en flicka i sommar!! Teorin om ägglossningen funkade:)


    Åå vad roligt att höra! Grattis!!! Så svårt att veta om man kan lita på sin magkänsla när man samtidigt är medveten om sin längtan. Men det stämde överens, så underbart :)
  • LyCKa55
    Nadinadi skrev 2021-02-11 22:21:47 följande:

    Åå vad roligt att höra! Grattis!!! Så svårt att veta om man kan lita på sin magkänsla när man samtidigt är medveten om sin längtan. Men det stämde överens, så underbart :)


    Ja precis så har jag tänkt med! Men att jag i v.9 såg en liten liten plutt som snurrade runt där inne o bara spontant tänkte "där är min lilla flicka" är rätt fantastiskt. Det bara kom upp i mitt huvud. Så häftigt att de stämde:)
  • SML89
    LyCKa55 skrev 2021-02-11 16:32:15 följande:

    Jag är såå lycklig!! Vi ska få en flicka i sommar!! Teorin om ägglossningen funkade:)


    Stoort grattis =) härligt att det funkade och blir en flicka som ni ville!!
Svar på tråden Baka flicka 2020