• Nandez

    Farmen 2021

    I kväll börjar Farmen. Hoppas att fler kommer att titta

  • Svar på tråden Farmen 2021
  • molly50
    Nandez skrev 2021-01-24 20:21:37 följande:

    Har lite svårt för Lili


    Samma här. Gnäller och pratar skit.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-24 20:08:12 följande:
    Dom fixade uppdragen.

    Dom ska få kor.
    Ja dom klarade uppdragen, men galet vad Storbonden valde för korg. 3 kycklingar dom hade fått brakmiddag, men väljer lite vin i stället....jaja statsbor och vin.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-24 20:11:41 följande:
    Bra saker i korgen Selle valde

    Tycker ni verkligen att det var bra val av korg. Mat hade jag tyckt var bättre.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-24 20:21:37 följande:
    Har lite svårt för Lili
    Jag har också svårt för Lili , men ännu svårare för Mary.....Gapig och jobbig.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-24 20:54:14 följande:
    Daniel storbonde

    Dags uttåg gjorde han med all heder
    Skönt att Daniel vann så man slipper Dag, men jag blev förvånad att Dag valde Daniel till storbonde. Kanske han vill att tv tittarna ska tycka att han är en snäll och omtänksam kille.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-01-24 20:58:31 följande:
    Lili till torpet
    Undrar hur Torparna ta det när Lili kommer dit för hon är inte arbetsam vad jag sett hit tills....Torpet är hårt att vara på och där får man jobba för att få belöning på få personer.

    Tippar på att Lili kommer att lämna självmant för hon och Helen kommer nog inte komma överns.
  • flygrl
    Beccus skrev 2021-01-22 18:34:46 följande:

    Hade nog inte heller tänkt på det om jag hade varit där. Lätt att sitta hemma i soffa och tänka och vara klok :)


    Så är det.
  • flygrl

    Har kommit på det är praktiskt kunna hänga upp sina kommentarer på dina kommentarer, Nandez. Du täcker liksom det mesta som händer i varje program och du gör det med en gång.


    Nandez skrev 2021-01-24 20:06:08 följande:

    Henrik, ha, ha vill ha en räkmacka som belöning


    Henrik är skön. Visst, han säger ofta inte så mycket men verkar faktiskt va en rätt glad och positiv person. Underbart höra hur han beskrev den perfekta räkmackan t.ex! Och vem gillar inte en smaskig räkmacka?
    Nandez skrev 2021-01-24 20:08:12 följande:

    Dom fixade uppdragen.

    Dom ska få kor.


    Dom gör det bra med uppdragen. Alla jobbar på och det gnälls ovanligt lite i den här omgången.
    Nandez skrev 2021-01-24 20:11:41 följande:

    Bra saker i korgen Selle valde


    Fast jag hade deffo föredragit kycklingen där. Tänk vilket härligt gott, mättande och proteinrikt skrovmål dom hade kunnat få på tre hela kycklingar. Att få äta upp sig lite på sjysst käk! Själv är jag inte ens särskilt förtjust i vin så jag hade nog gnällt lite tillsammans med Lili där faktiskt. :/
    Nandez skrev 2021-01-24 20:21:37 följande:

    Har lite svårt för Lili


    Tycker det är svårt få riktigt grepp om henne men hon har nog helt klart lite småjobbiga sidor.
    Nandez skrev 2021-01-24 20:24:04 följande:

    Daniel andrekämpe då


    Ja, helt i linje med va jag trodde om att Dag skulle välja en tuff motståndare.
    Nandez skrev 2021-01-24 20:44:23 följande:

    Det blir släggan


    Nandez skrev 2021-01-24 20:51:29 följande:

    Daniel solklar vinnare


    Allt annat än att en van byggare som Daniel skulle ta Dag i Släggan hade ju vart en sensation. Han vann ju överlägset med!
    Nandez skrev 2021-01-24 20:54:14 följande:

    Daniel storbonde

    Dags uttåg gjorde han med all heder


    Jag hade missat att han bondat så med Daniel och trodde mer han skulle välja Jamaica-Phil till storbonde. Där ser man det är mycket på Farmen man inte får se i själva programmen...

    Visst, Dag hade sina sidor men jag tycker det hade vart intressant om han fått va kvar faktiskt. Ännu en person som jag inte riktigt fått grepp om. Tycker han hade kunnat få gå till Törpet åtminstone. :/

    Daniel är helt klart en av mina favoriter i år. Sjysst mot alla, lugn och balanserad och dessutom kunnig inom både bygge och bakning (han som styrde upp surdegen tex.).
    Nandez skrev 2021-01-24 20:58:31 följande:

    Lili till torpet


    Ja, hur ska det gå? Blir inte förvånad om hon ger upp och åker hem faktiskt. Hon känns lite som den typen...

    Fast jag kommer trots allt sakna henne både på Farmen och på Törpet om hon lämnar.
  • flygrl
    Johannus skrev 2021-01-24 22:13:30 följande:

    Ja dom klarade uppdragen, men galet vad Storbonden valde för korg. 3 kycklingar dom hade fått brakmiddag, men väljer lite vin i stället....jaja statsbor och vin.


    Johannus skrev 2021-01-24 22:15:48 följande:

    Tycker ni verkligen att det var bra val av korg. Mat hade jag tyckt var bättre.


    Helt obegripligt val för mig med. Jag hade valt kycklingarna alla dar i veckan. Att få äta upp sig på stekt kyckling när man är urless på lite och trist käk.
    Johannus skrev 2021-01-24 22:20:44 följande:

    Skönt att Daniel vann så man slipper Dag, men jag blev förvånad att Dag valde Daniel till storbonde. Kanske han vill att tv tittarna ska tycka att han är en snäll och omtänksam kille.


    Fast Daniel och Dag verkar ju ha kommit rätt bra överens ändå som det lät.
    Johannus skrev 2021-01-24 22:23:17 följande:

    Undrar hur Torparna ta det när Lili kommer dit för hon är inte arbetsam vad jag sett hit tills....Torpet är hårt att vara på och där får man jobba för att få belöning på få personer.

    Tippar på att Lili kommer att lämna självmant för hon och Helen kommer nog inte komma överns.


    Ska bli intressant se hur det går, ja. Jag blir som sagt inte heller helt förvånad om Lili drar därifrån.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-01-24 22:13:30 följande:
    Ja dom klarade uppdragen, men galet vad Storbonden valde för korg. 3 kycklingar dom hade fått brakmiddag, men väljer lite vin i stället....jaja statsbor och vin.
    Tyckte det var ett bra val av korg, den var ju långsiktigare som Wincent sa. Det olja, kaffe, vitlök m.m. Vinet hade inte brytt mig om. 
Svar på tråden Farmen 2021