• Anonym (Lite nyfiken också)

    Killar som är bi/binyfikna

    Jag tycker mig ha snappat upp (från t ex kontaktsidor) att majoriteten av bi/binyfikna (ffa binyfikna) mest är i intresserade av att vara bottom, om penetration över huvudtaget är av intresse. Det är mest att få suga och runka andra killar som verkar intressant. Stämmer min observation? Varför är det så?

  • Svar på tråden Killar som är bi/binyfikna
  • Anonym (Man)
    Sugenpånäset skrev 2021-12-30 07:29:06 följande:

    Går det att tänja sitt stjärthål ? Är sugen på kuk men när jag provar med dildos tar det stop och gör nästan ont.


    Du måste värma upp mera! Glidmedel och töjning försiktigt så kommer det gå. Som ovan skriver, en buttplug kan hjälpa. Låt det ta lite tid helt enkelt så kommer det funka, du är inte mer ovanlig än andra anatomiskt.
  • Anonym (bi)
    Anonym (Man) skrev 2021-12-30 11:22:20 följande:
    Du måste värma upp mera! Glidmedel och töjning försiktigt så kommer det gå. Som ovan skriver, en buttplug kan hjälpa. Låt det ta lite tid helt enkelt så kommer det funka, du är inte mer ovanlig än andra anatomiskt.
    Sanningen är att en liten plug hlälper föga mot stort organ. Det ska man inse.
  • Anonym (Analfantast)
    Anonym (bi) skrev 2021-12-30 14:08:30 följande:

    Sanningen är att en liten plug hlälper föga mot stort organ. Det ska man inse.


    Det är bättre att hitta en välutrustad som är försiktig och tålmodig som tränar upp rumpan tills den villigt tar emot.
  • BjornLoddbrok
    Anonym (Analfantast) skrev 2021-12-30 14:13:05 följande:

    Det är bättre att hitta en välutrustad som är försiktig och tålmodig som tränar upp rumpan tills den villigt tar emot.


    När kk:n ska pegga mig så masserar hon först anus med ett finger å glidmedel (ngn min) sen dito 2 fingrar (kanske 1 min till) sen kör hon långsamt men säkert in en rejäl butplugg (gör först lite ont..) sen får jag slicka henne några minuter tils hon drar på en rejäl strapon (D4cm längd 22 cm) hon drar ut pluggen och kör in den lånsamt men bestämt, när den är inne vilar vi ngn minut innan hon börjar köra långsam sen snabbare och djupare. När hon kommit upp i tempo och kör in hela vägen så börjar hon runka lite lätt -tar inte länge innan jag sprutar i en dundrande orgasm...

    : - )
  • Anonym (Analfantast)
    BjornLoddbrok skrev 2021-12-30 15:48:03 följande:

    När kk:n ska pegga mig så masserar hon först anus med ett finger å glidmedel (ngn min) sen dito 2 fingrar (kanske 1 min till) sen kör hon långsamt men säkert in en rejäl butplugg (gör först lite ont..) sen får jag slicka henne några minuter tils hon drar på en rejäl strapon (D4cm längd 22 cm) hon drar ut pluggen och kör in den lånsamt men bestämt, när den är inne vilar vi ngn minut innan hon börjar köra långsam sen snabbare och djupare. När hon kommit upp i tempo och kör in hela vägen så börjar hon runka lite lätt -tar inte länge innan jag sprutar i en dundrande orgasm...

    : - )


    En sådan behandling kommer jag av inom fem minuter även om hon skulle låta bli min kuk. Helt omöjligt att hålla tillbaka sprutet.
  • BjornLoddbrok
    Anonym (Analfantast) skrev 2021-12-30 15:51:54 följande:

    En sådan behandling kommer jag av inom fem minuter även om hon skulle låta bli min kuk. Helt omöjligt att hålla tillbaka sprutet.


    Härligt! Njut!

    Ibland matar hon mig sprutet direkt men oftast smörjer hon in fittan som jag sen slickar rent/till orgasm, känns som just utbyte av tjänster... : - )
  • Anonym (Analfantast)
    BjornLoddbrok skrev 2021-12-30 15:56:18 följande:

    Härligt! Njut!

    Ibland matar hon mig sprutet direkt men oftast smörjer hon in fittan som jag sen slickar rent/till orgasm, känns som just utbyte av tjänster... : - )


    Har hon fortsatt att knulla dig efter att du kommit? Hur har det varit isf och har du klarat av att komma igen?
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (bi) skrev 2021-12-30 08:02:43 följande:

    Du får handla en buttplug. vuxen.se har.


    Ska inte vara någon plugg för tusan, Amatörtips.

    Vaceline och med god tid med dildon och när den väl är inne bara låt den stanna där länge för att vänja hålla hålet öppet. När det känns ok kan man börja leka.
  • Anonym (bi)
    Anonym (Halvtrans) skrev 2022-01-09 19:31:28 följande:
    Ska inte vara någon plugg för tusan, Amatörtips.

    Vaceline och med god tid med dildon och när den väl är inne bara låt den stanna där länge för att vänja hålla hålet öppet. När det känns ok kan man börja leka.
    Många är amatörer och dina proffstips kanske inte alltid funkar för han som står baktill bara kör på. Då är det bra att förberett sig före. 
  • Anonym (Halvtrans)
    Anonym (bi) skrev 2022-01-09 19:47:42 följande:

    Många är amatörer och dina proffstips kanske inte alltid funkar för han som står baktill bara kör på. Då är det bra att förberett sig före. 


    Du har inte fattat något tydligen.

    Jag ger tips inte för proffs.

    Detta är för ickeproffsen att inte börja med någon ivrig som står där bakom.

    Förstått?
Svar på tråden Killar som är bi/binyfikna