• Svar på tråden BIM JULI
  • melle90
    rosahimmel skrev 2021-07-20 15:44:01 följande:

    Ser tyvärr inget tydligt streck, men svårt att fånga svaga streck på bild ibland. Var det ett tydligt andra streck i verkligheten tycker du? Spännande:)


    Nja.. inte tydligt men det syns, det var inte blankt i alla fall. Väntar tills torsdag och tar ett nytt!

  • evelinagra1


    Lägger ut här igen, ska jag tolka mig som inte gravid? Det första testet som har ett rosa streck är det första jag tog och de två under tog jag dagarna efter..?
  • Nótt
    rosahimmel skrev 2021-07-20 13:36:42 följande:

    Ni som närmar er BIM, har ni några gravidsymtom? Jag har BIM den 22 och varit svagt illamående idag och igår, lite ömma bröst men annars inga andra känningar. Tveksam på om det tagit sig..:)


    Jag tycker mig haft symptom som inför mens, dock utan mensvärk eller färgare flytningar. Har BIM imorgon, onsdag eller torsdag. Min temp har dock sjunkit så antar att mensen kommer, även om tempen inte brukar sjunka flera dagar innan..
  • rosahimmel
    melle90 skrev 2021-07-20 16:16:31 följande:

    Nja.. inte tydligt men det syns, det var inte blankt i alla fall. Väntar tills torsdag och tar ett nytt!


    På denna bilden tycker jag det syns lite tydligare!
  • rosahimmel
    Nótt skrev 2021-07-20 17:34:34 följande:

    Jag tycker mig haft symptom som inför mens, dock utan mensvärk eller färgare flytningar. Har BIM imorgon, onsdag eller torsdag. Min temp har dock sjunkit så antar att mensen kommer, även om tempen inte brukar sjunka flera dagar innan..


    Samma här ungefär, inga större känningar än det jag brukar ha innan mens. Har dock ingen molvärk som jag brukar ha dagarna innan, men hade molvärk några dagar efter ägglossning.. Ingen som helst matlust heller, vet inte vad det beror på. Vi får uppdatera varann här!
  • Bopbopipop
    Anonym (Magnolian) skrev 2021-07-20 14:51:00 följande:

    Åååh, tack! Jag kan inte fatta att det här har hänt. Blev illamående när jag såg resultatet, sån chock! Jag hade totalt skrivit av denna månad också, vet inte ens varför jag fick för mig att ta ett test imorse egentligen, det bara hände.

    Hoppas att det håller i sig, är så nervös!! :D


    Undermedvetet kanske du visste att du var gravid, därför tog du ett test!! Stort grattis till dig :D
  • Fialotta8
    melle90 skrev 2021-07-20 16:16:31 följande:

    Nja.. inte tydligt men det syns, det var inte blankt i alla fall. Väntar tills torsdag och tar ett nytt!


    Jag tror dessvärre det kan vara ett spök. I min telefon ser jag ingen färg på testlinjen. Jag kan lixom se en skugga men ingen färg :( hoppas jag har fel!
  • Anonym (Magnolian)
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-07-20 16:03:17 följande:

    Stort stort grattis! Gud vad kul!!

    Sjukt konstigt, jag har inte fortsatt blöda under dagen.. Men ibland kan jag få så i början av mensen. Men ah får se hur det fortsätter kommande dagar!


    Tack så mycket! Känns overkligt :D

    Hmm intressant! Avtar det då hela dagen eller bara en stund?
  • Anonym (Magnolian)
    Bopbopipop skrev 2021-07-20 19:26:42 följande:

    Undermedvetet kanske du visste att du var gravid, därför tog du ett test!! Stort grattis till dig :D


    Taack!! Ja det verkar som att det är så. Har typ känt "avsmak" för alkohol också den här månaden, utan att tänka på det. Instinkten är sjuk ibland!
  • Nótt
    rosahimmel skrev 2021-07-20 19:02:12 följande:

    Samma här ungefär, inga större känningar än det jag brukar ha innan mens. Har dock ingen molvärk som jag brukar ha dagarna innan, men hade molvärk några dagar efter ägglossning.. Ingen som helst matlust heller, vet inte vad det beror på. Vi får uppdatera varann här!


    Ja det får vi göra! Mest troligt hade jag en rätt så sen ägglossning, och det är därför jag inte känner av något ännu. Men det stämmer inte riktigt med tempen, som droppade natten till igår och den brukar droppa samma natt. Så får jag mens på fredag tex så är det väldigt långt innan! Men.det återstår& se!
Svar på tråden BIM JULI