• Anonym (Nyfiken)

    Eran penis storlek och era upplevelser med den

    Vad är eran penis storlek och hur har era upplevelser varit med den?

    Har folk tyckt den är för liten, för stor, perfekt, osv osv.

    Själv har jag 15 lång och 12 omkrets, är jävligt osäker om den och att folk ska tycka omkretsen är för liten...

  • Svar på tråden Eran penis storlek och era upplevelser med den
  • Elizabet 1
    Anonym (12*11) skrev 2021-07-05 22:54:17 följande:

    Tack för att du tog dig tiden att kommentera. Under anonymt nick till och med. Hoppas att det gav dig något positivt att vara nedlåtande och von oben. 


    Tack för att du bekände färg, jag är glad att jag inte ödslat tid på någon så pass ytlig person. 


    Alla har ju olika preferenser --så är det ju bara - både killar och tjejer utan att dom nödvändigtvis måste vara ytliga..men man behöver ju inte vara nedlåtande vad man än tycker det håller jag med om!!

    Eller väljer du vem som helst hur dom än är och ser ut tex?

    Menar bara att alla är ju så olika, men så länge du och ev partner är nöjda så bry dig inte om sådana kommentarerGlad
  • Anonym (12*11)
    Elizabet 1 skrev 2021-07-06 04:07:00 följande:
    Alla har ju olika preferenser --så är det ju bara - både killar och tjejer utan att dom nödvändigtvis måste vara ytliga..men man behöver ju inte vara nedlåtande vad man än tycker det håller jag med om!!

    Eller väljer du vem som helst hur dom än är och ser ut tex?

    Menar bara att alla är ju så olika, men så länge du och ev partner är nöjda så bry dig inte om sådana kommentarerGlad
    Jag bryr mig inte personligen. Men jag undrar över medmänniskor. Vad är drivkraften bakom den typen av kommentarer? Den är ju inte konstruktiv för någon, bara sårande. 
  • Anonym (Tjejän27)
    Stoppafuskarna skrev 2021-07-05 20:32:51 följande:

    Tack! Jag tror storhetskomplexet är väldigt vanligt dock. Så istället för att fokusera på att bli en ?gud? med det man har fokuserar man bara på storleken och missar det som är viktigt.

    Har träffat tjejer som är precis likadana, komplex över hur dem anser att dennes fitta ser ut vilket gör/kan göra att hon inte är bekväm och blir därför inte ett bra ligg.

    Ang ditt svar på inlägget innan, grymt ju! Antar att ni då är sambos idag :)


    Jo men så blir det ju tyvärr ibland när man fött barn särskilt kan man oroa sig över att inte vara tillräckligt tight och så. Men det kan man ju (oftast) påverka själv m träning o så.

    Även som du säger utseendet på f vet jag ju att vissa tjejer oroar sig över vilket är tråkigt.

    Och utseende överlag. Det är nog viktigt att kunna släppa dessa tankar. Är ju själv väldigt fixerad vid detta (både med att vara smal och se så bra ut som möjligt) och tycker det kan kännas jobbigt men försöker tänka att han ändå väljer att träffa mig och ger mig ofta spontana komplimanger så ingen idé att haka upp sig.

    Nej tyvärr inte, är gravid med hans barn dock men är lite svår situation på flera sätt avstånd socialt m.m.

    Men vi ses fortfarande regelbundet ofta trots avståndet och har det bra tillsammans
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (12*11) skrev 2021-07-06 08:01:18 följande:
    Jag bryr mig inte personligen. Men jag undrar över medmänniskor. Vad är drivkraften bakom den typen av kommentarer? Den är ju inte konstruktiv för någon, bara sårande. 
    Det är lite som när man jämför bin och getingar.

    Bee: Pollinates flowers, makes honey, improves the environment, reluctant to sting

    Wasp: Just an asshole
  • Anonym (12*11)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-06 09:11:53 följande:
    Det är lite som när man jämför bin och getingar.

    Bee: Pollinates flowers, makes honey, improves the environment, reluctant to sting

    Wasp: Just an asshole
    Ok. Fast det är ju mer än så såklart. Vad gör att personen känner sig bättre genom att skriva den typen av saker? Det verkar genomgående i många trådar. I alla fall dom jag skummat. Någon är väldigt osäker och ställer en fråga och några gör det till en sak att trycka ned frågeställaren. Det har ju inget med personliga preferenser att göra. Det är ju en medveten handling med syfte att göra ned andra människor. Jag försöker förstå varför. Jag ser liksom ingen vinst i det.
  • Stoppafuskarna
    Anonym (Tjejän27) skrev 2021-07-06 09:04:26 följande:

    Jo men så blir det ju tyvärr ibland när man fött barn särskilt kan man oroa sig över att inte vara tillräckligt tight och så. Men det kan man ju (oftast) påverka själv m träning o så.

    Även som du säger utseendet på f vet jag ju att vissa tjejer oroar sig över vilket är tråkigt.

    Och utseende överlag. Det är nog viktigt att kunna släppa dessa tankar. Är ju själv väldigt fixerad vid detta (både med att vara smal och se så bra ut som möjligt) och tycker det kan kännas jobbigt men försöker tänka att han ändå väljer att träffa mig och ger mig ofta spontana komplimanger så ingen idé att haka upp sig.

    Nej tyvärr inte, är gravid med hans barn dock men är lite svår situation på flera sätt avstånd socialt m.m.

    Men vi ses fortfarande regelbundet ofta trots avståndet och har det bra tillsammans


    Ahh, saker kan ju alltid ställa till i ens privatliv på alla möjliga håll och kanter.

    Men som du säger, om man som individ accepterar det så kan man slappna av snabbare och enklare.

    Kul för er !!! Jag hoppas allt löser sig på ett bra sätt :)

    Kram på dig.
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-07-04 15:06:29 följande:

    Vad är eran penis storlek och hur har era upplevelser varit med den?

    Har folk tyckt den är för liten, för stor, perfekt, osv osv.

    Själv har jag 15 lång och 12 omkrets, är jävligt osäker om den och att folk ska tycka omkretsen är för liten...


    Min ungefär som din. Haft max tio sexpartners. Ingen har klagat hittills. Inte jag heller. För övrigt är kvinnan känsligast ytterst, närmast entrén. 

    Rekommenderar dig att tänka på annat som är viktigare:

    - Att vara en schysst person
    - Hygienen
    - Omtänksamhet och hjälpsamhet
    - Empatiskt lyssnande
    - Solidarisk i hemarbetet
    - Ge mer än ta
    - Slickteknik
    - Massageteknik
    - Fantasi och lekfullhet
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (12*11) skrev 2021-07-06 11:50:06 följande:
    Ok. Fast det är ju mer än så såklart. Vad gör att personen känner sig bättre genom att skriva den typen av saker? Det verkar genomgående i många trådar. I alla fall dom jag skummat. Någon är väldigt osäker och ställer en fråga och några gör det till en sak att trycka ned frågeställaren. Det har ju inget med personliga preferenser att göra. Det är ju en medveten handling med syfte att göra ned andra människor. Jag försöker förstå varför. Jag ser liksom ingen vinst i det.
    Jag har själv råkat ut för assholes i mina trådar. Många svarar inte på det som har med ämnet att göra, utan det blir istället en liten mobb som har kul, och vill trycka ner och förlöjliga.
    Har en syster som är likadan. Hon vill trycka ner, prata ner andra människor, racka ner på andras utseenden osv. Hon själv är nästan perfekt och hennes pojkvänner också. Många här tycker att min syster gjorde rätt när hon gjorde vissa uttalanden och de skulle ha gjort samma.
    Det säger en del om såna människor.
    Jag förstår mig inte på såna. Alls.
  • kire

    Storlek?
    Slak, d.v.s. i ett omklädningsrum etc. är min kuk kanske lite över medel men inget som drar ögonen åt sig. Insåg däremot när jag fick mer sexuell erfarenhet att jag har betydligt över medel baserat på kvinnors kommentarer och reaktioner.

    Upplevelser?
    Har varit och är definitivt en fördel. Hade en period profil på BC och med en XL saknar man inte erbjudanden. Många kvinnor har upplevt sin första vaginala orgasm med min kuk i sig och senast i går kom kvinnan jag hade sex med för första gången i en fontänorgasm när hon red mig, något hon aldrig upplevt förut. 

    Kvinnor som upplevt en XL (och givetvis en man som lyhört kan hantera den) kommer alltid föredra en större kuk. Givetvis är det en fördel och en boost för en sexuella självförtroende

  • Anonym (Dubbelmoral)
    Anonym (12*11) skrev 2021-07-06 08:01:18 följande:
    Jag bryr mig inte personligen. Men jag undrar över medmänniskor. Vad är drivkraften bakom den typen av kommentarer? Den är ju inte konstruktiv för någon, bara sårande. 
    Det finns ingen hejd på dubbelmoralen här inne! Kolla i tråden "Trång eller slapp fitta" och se hur killar som har synpunkter på kvinnor som är slappa bemöts. Jämför sedan med hur kvinnor som påpekar att killar som har medelstora eller under medelpenisar inte duger åt dem, och se hur de bemöts. Skillnaden är enorm! På Familjeliv är det helt accepterat att som kvinna säga att hon kräver en stor penis och ivrigt påpeka för under medelmännen att de inte duger, men skulle männen ha någon form av synpunkt på kvinnornas beskaffenhet där nere då är de både svin och mansgrisar så det står härliga till.
Svar på tråden Eran penis storlek och era upplevelser med den