• Nandez

    Idol 2021

    I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

  • Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-12 23:38:36 följande:
    Ja, det gör jag med!
    Väl mött upp nästa Fredag......Och för guds skull Nandez kom med och skriv för det är din sida, men om du tycker att jag har tagit över så säg det istället för att vara frånvarande och inte skriva på din egen sida.....Jag kan utgå om det är det du vill.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-13 00:08:34 följande:
    Väl mött upp nästa Fredag......Och för guds skull Nandez kom med och skriv för det är din sida, men om du tycker att jag har tagit över så säg det istället för att vara frånvarande och inte skriva på din egen sida.....Jag kan utgå om det är det du vill.
    Jag hoppas också att  Nandez kommer tillbaka.
    Vi har ju rätt kul här på fredagarna!
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-13 00:08:34 följande:
    Väl mött upp nästa Fredag......Och för guds skull Nandez kom med och skriv för det är din sida, men om du tycker att jag har tagit över så säg det istället för att vara frånvarande och inte skriva på din egen sida.....Jag kan utgå om det är det du vill.
    Det är lugnt, har slutat att titta. Tycker att det inte är så intressant säsong, du behöver inte utgå
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-13 11:22:57 följande:
    Jag hoppas också att  Nandez kommer tillbaka.
    Vi har ju rätt kul här på fredagarna!
    Har slutat att titta
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-11-17 21:41:21 följande:
    Det är lugnt, har slutat att titta. Tycker att det inte är så intressant säsong, du behöver inte utgå smile1.gif
    Trist att du slutade att titta, för det finns guldklimpar kvar på Idol som Birkir och Annika och hålla tummarna för.

    Annars håller jag med att årets Idol suger på hur man röstar. Sen skulle jag vela även att det inte var så mycket trams med programledarna. Räcker om Per kör som ledare ensam.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-17 23:33:05 följande:
    Trist att du slutade att titta, för det finns guldklimpar kvar på Idol som Birkir och Annika och hålla tummarna för.

    Annars håller jag med att årets Idol suger på hur man röstar. Sen skulle jag vela även att det inte var så mycket trams med programledarna. Räcker om Per kör som ledare ensam.
    Ja, dom två är duktiga med har ledsnat totalt. Ogillar även programmets nya upplägg.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-11-19 20:02:56 följande:

    Jag är här i alla fall och hoppas på en bra kväll med Idol.


    Nu drar vi igång med de bästa på en gång!

    Roger Pontare och Fredrik.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-19 20:11:06 följande:
    Herrejösses vilken show!
    Ja Gud så bra det var.....Kommer nog att lyssna fler gånger den låten i kväll.....HjärtaHjärta Är ju själv Norrlänning eller Norrbottnisk.
Svar på tråden Idol 2021