• skaviblifyra

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • MaNo93

    Hoppar också in här, plussade för snart två veckor sen. Har bf 17/7. Hade ett missfall för två månader sen så är jätte nojig för jag har inga symtom utom trötthet. Haft fyra missfall tidigare innan jag fick min son förra året.

  • Lewaize
    Jws8mh skrev 2021-11-18 20:06:10 följande:

    Tjejer! Finns en facebookgrupp? Om inte så skapar jag gärna en


    Finns ingen specifikt för familjelivare men finns en ?BF Juli 2022? som är privat som man kan gå med i. Är 118 medlemmar i
    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Liina95

    Jag hoppar också in här, plussade för ett par dagar sen. Andra barnet, bf 30 juli. Kommer vara ungefär 16 månader mellan dom ???? går också gärna med i en fb grupp om det finns

  • Närsomhelstnu
    Gabriella33 skrev 2021-11-18 11:24:09 följande:

    Ni alla är så fina här inne! Utan er tjejer hade allt varit så betydligt jobbigare! :) tack snälla du. <3

    Min man fattar inte varför jag oroar mig haha så de känns skönt o prata med nåra som förstår..

    Ah ja försöker oxå låtsas om som ingenting.. fanns inga tidiga ul förrän 13dec, är förhoppningsvis i v9 då.. får hålla tummarna tills dess samt hålla mig sysselsatt xD

    Hur långr gången är du?


    Jag är i 6+6 idag :)
  • Gabriella33
    Hedda89 skrev 2021-11-18 16:58:48 följande:

    Ja, det är ju skillnad för mig nu när jag är 33 år eftersom jag vet så mycket mer nu och jag har velat så länge men väntat in min partner och vi nu har försökt. Mitt första barn fick jag när jag var 15 år gammal och då hade jag ingen aning om något, knappt vad en moderkaka var, så då hann jag aldrig bli såhär uppstressad, förväntansfull och panikslagen. Men det enda man kan göra är väl att vänta och hoppas på det bästa. Det som är jobbigt är också att jag så gärna skulle vilja prata med någon av mina vänner om det men jag inte känner att det är riktigt lämpligt innan jag känner mig säkrare, plus att jag helst ser att den första vi säger det till är min dotter. Så det är himla skönt att ha er här som går igenom lite samma känslor!


    Precis så! Därav uppskattas varenda en utav er här inne, där man vet att försåelse finns samt att man kan bolla tankar/funderingar med:)

    Exakt som du säger så kan man inget annat göra än att vänta o se, o hoppas på de bästa!
  • Gabriella33
    Närsomhelstnu skrev 2021-11-19 09:31:55 följande:

    Jag är i 6+6 idag :)


    Grattis!:) har du nåra tydliga symtom? Hur mår du:)
  • Nótt

    Hej tjejer!

    Jag plussade i förrgår, och hade tredagar innan bruna/rosa flytningar. Läst att det är helt normalt! I förrgår och igår var de helt ofärgade men idag är de rosa igen.. Är inte det länge? Nu tänker jag direkt att något är fel... Har också fortfarande molvärk, också haft sedan början av veckan.

  • Lewaize
    Nótt skrev 2021-11-19 11:37:53 följande:

    Hej tjejer!

    Jag plussade i förrgår, och hade tredagar innan bruna/rosa flytningar. Läst att det är helt normalt! I förrgår och igår var de helt ofärgade men idag är de rosa igen.. Är inte det länge? Nu tänker jag direkt att något är fel... Har också fortfarande molvärk, också haft sedan början av veckan.


    Allt verkar vara i sin ordning :) molvärk och växtvärk är samma sak och visar sig inte tanten så är det bra :) ring 1177 om du är fortsatt orolig
    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Missimy
    Lewaize skrev 2021-11-14 12:54:49 följande:

    Jag plussade igår på BIM-1 men det är en IVF graviditet och då räknar man helt annorlunda. Är på ruvardag 10 med ett 3dagars embryo och har inte test dag förens på onsdag och är det fortfarande positivt då klassas det som en graviditet :) vi tar en dag i taget men super glada för varje sekund den lille vill vara kvar <3

    2a barnet, 30 år och sambon 34, BF 25/7


    Hej! Jag har också gjort IVF och plussat denna vecka, bf, om allt går vägen är 27/7 :) Andra barnet även för mig.
Svar på tråden BF juli 2022