• Wed 20 Oct 2021 13:16
    70978 visningar
    332 svar
    -2
    332
    70978

    BF juli 2022

    Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!

    BF lista;

    4/7 tredje barnet

  • Svar på tråden BF juli 2022
  • Mon 22 Nov 2021 13:39
    Gabriella33 skrev 2021-11-22 13:12:47 följande:

    Kan inte skicka mejl till dig?


    Antingen klickar du dig in på min profil här, så ska det finnas en knapp där det står ?skicka meddelande?.

    Eller så ska du kunna gå in i dina meddelanden och där finns en knapp där det står ?nytt meddelande?, och där kan du fylla i mitt användarnamn och skicka.
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Mon 22 Nov 2021 13:59
    toughshit skrev 2021-11-22 13:39:20 följande:

    Antingen klickar du dig in på min profil här, så ska det finnas en knapp där det står ?skicka meddelande?.

    Eller så ska du kunna gå in i dina meddelanden och där finns en knapp där det står ?nytt meddelande?, och där kan du fylla i mitt användarnamn och skicka.


    Har mejlat dig nu<3

    Sorry skriver fr mobilen, inget utav de alternativ du nämnde gick.
  • Mon 22 Nov 2021 14:05

    Jag plussade 4/11 till min stora förvåning! gjorde även ett digitalt test som visade 2-3 veckor. Det hela var så sjukt eftersom jag höll på med ägglossningsstickor på min fertilitetsmonitor. Har bara hittat min äl en gång på ett år och var därför överlycklig att den visade maximal på ÄL. När min temp inte höjdes som den ska vid ÄL började jag fundera. Nånstans nyligen hade jag läst att ÄL-stickor inte känner skillnad på gravidhormon å ÄL. Efter några dagar tänkte jag att jag gör ett test för skojs skull. Och japp, jag var GRAVID. Måste dock säga att jag har haft otroligt svårt att glädjas, efter 1år av försök och med MF bakom mig analyserar jag varendaste liten molvärk. Aldrig har tiden gått så sakta! Blir på riktigt galen av all oro. Det positiva är from v 6 mår jag illa. Inte på morgonen men restan av dygnets alla timmar vilket är hemskt men samtidigt den ända garantin för mig att jag faktiska är gravid. Mår jag bättre någon timme så nojjar jag över det. Anyways, tänker att om jag skriver in mig här så kanske det blir mer verkligt! Hoppas på det. Tror BF är runt 15 juli grundat på veckoindikator men eftersom jag tydligen var gravid vid tillfälle då jag trodde jag hade ÄL så är allt lite oklart

  • Mon 22 Nov 2021 16:11
    toughshit skrev 2021-11-22 13:39:20 följande:

    Antingen klickar du dig in på min profil här, så ska det finnas en knapp där det står ?skicka meddelande?.

    Eller så ska du kunna gå in i dina meddelanden och där finns en knapp där det står ?nytt meddelande?, och där kan du fylla i mitt användarnamn och skicka.


    D står error och att din profil e privat att d int går å komma in å skicka meddelande..
  • Mon 22 Nov 2021 16:18
    Saima17 skrev 2021-11-22 16:11:28 följande:

    D står error och att din profil e privat att d int går å komma in å skicka meddelande..


    Exakt samma för mig
  • Mon 22 Nov 2021 18:40

    Nu kan ni även skicka meddelande till Gabriella33 för att bli tillagda i gruppen.

    Konstigt att min profil är privat. Jag ska kolla om jag kan fixa det på något vis!


    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Mon 22 Nov 2021 19:08

    Ni kan skicka till mig här på FL med erat fb information så lägger jag till er :)


    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Mon 22 Nov 2021 19:11

    Tjejer! Fb gruppen är privat, går ej att söka på. Skriv ett meddelande till mig här på FL med er profillänk så lägger jag till er i gruppen<3

    Blir roligare/enklare att följa varann där!

  • Mon 22 Nov 2021 19:15

    Ni kan skicka till mig här på FL med erat fb information så lägger jag till er :)


    Gabriella33 skrev 2021-11-22 19:11:33 följande:

    Tjejer! Fb gruppen är privat, går ej att söka på. Skriv ett meddelande till mig här på FL med er profillänk så lägger jag till er i gruppen<3

    Blir roligare/enklare att följa varann där!


    Ni kan även skicka till mig :)
    Mamma till 1 med ICSI 2019
  • Mon 22 Nov 2021 21:41
    Närsomhelstnu skrev 2021-11-22 08:18:40 följande:

    Men det ä är väl bra? Är ju upp den ska gå som gravid och inte ner :)


    Hade visst missat en del av informationen hehe. Efter uppgången gick den ner till 36,4, det som fick mig att noja. Men gick upp sen igen och jag har slutat tempa nu.

    Dock har jag haft mycket ?mensvärk? idag och fick nyss en lite blödning, rent färskt blod :/ så nu känner jag mig väldigt orolig.
Svar på tråden BF juli 2022