• Fyrklöverns

    BIM Januari 2022

    Hej alla kämpar där ute!

    Nu när det värsta av deppigheten lagt sig tar vi nya tag och laddar för försök nr 7.

    Startar därmed den nya BIM-tråden, första för 2022.

    Önskar babylycka till oss alla <3

    BIM-lista januari

    5/1 Fyrklöverns (sjunde försöket, första barnet)

  • Svar på tråden BIM Januari 2022
  • Glittergatan
    Fagelfri skrev 2022-01-04 08:57:52 följande:

    Lite råd snälla ni kloka?

    Jag skulle haft ÄL enl NC i måndags så hade sex lör, sön, mån. Nu ändrades prognosen till onsdag istället. Jag är rätt mätt på sex haha men hade ni vågat skippa mer sex eller ska man ändå ligga igen? Och vad är bäst? Ha sex dagen innan ÄL eller på ÄL-dagen? Orkar verkligen inte massa mer sex haha hjääälp


    Jag skulle nog ha satsat på dagen innan ÄL, men allt är ju lite av en chansning, för mig säger NC iaf att jag är högst fertil två dagar innan och dagen innan ägglossning, om ägglossningen sker då :) 
  • Fagelfri
    Glittergatan skrev 2022-01-04 09:29:49 följande:

    Jag skulle nog ha satsat på dagen innan ÄL, men allt är ju lite av en chansning, för mig säger NC iaf att jag är högst fertil två dagar innan och dagen innan ägglossning, om ägglossningen sker då :) 


    Hmm ja det är väl sant. Mest att jag tänker om vi då har sex ikväll igen och så skjuts det upp ytterligare så måste vi ha sex ännu en dag haha.

    Nu låter det som jag inte gillar sex så missförstå mig rätt men blir alltid jobbigt med schema-lagt ju hehe
  • Glittergatan
    Fagelfri skrev 2022-01-04 10:02:42 följande:
    Hmm ja det är väl sant. Mest att jag tänker om vi då har sex ikväll igen och så skjuts det upp ytterligare så måste vi ha sex ännu en dag haha.

    Nu låter det som jag inte gillar sex så missförstå mig rätt men blir alltid jobbigt med schema-lagt ju hehe
    Ja det är ju en risk att det blir så.. Svårt att planera för något som man inte vet när det sker :(. Jag fattar precis, man vill ju pricka in så bra som möjligt! :)
  • svansmamman
    Ellobi skrev 2022-01-04 00:04:58 följande:

    4 dagar kvar till BIM och inte tillstymmelse till något tidigt tecken. Hade känningar både i mage och bröst vid det här laget sist jag plussade. Tror det blir en vanlig cykel detta försök. Surt!


    Åh ge inte upp ännu! Graviditeter kan skilja sig jättemycket åt så det är inte kört bara för att du hade känningar vid denna tid sist. Mina graviditeter har varit rätt olika varandra när det kommer till symptom och när de kommit, det kan vara precis likadant för dig. Jag håller tummarna för att det ändå finns något där inne!
  • MariaNathalie
    Butembobaby skrev 2022-01-03 19:23:35 följande:

    ÄL+5 idag. Mina symptom;

    Stickningar i livmodern,

    Ömma bröstvårtor,

    Ägvitteflytningar,

    Lätt sug i magen/illamående

    Acne

    Många av dessa symptom har jag normalt även vid pms, men stickningarna och illamåendet känns lovande tycker jag :)


    Låter ju lovande

    Spännande

    Håller tummarna för dig
  • Butembobaby

    Har haft molvärk från och till i snart två dagar. Känns lovande! Tror att jag kommer testa den 8e som var min ursprungliga BIM. Då kommer det ha gått 10 dagar sen ÄL :)

  • Glittergatan
    Butembobaby skrev 2022-01-04 10:55:33 följande:

    Har haft molvärk från och till i snart två dagar. Känns lovande! Tror att jag kommer testa den 8e som var min ursprungliga BIM. Då kommer det ha gått 10 dagar sen ÄL :)


    Åh vad spännande :D Håller tummarna :)
  • Glittergatan

     Ja det gör det verkligen :) Grattis!


    Madelen21 skrev 2022-01-04 11:41:27 följande:


    Vågar inte tro på detta. Men ser onekligen positivt ut????
  • Madelen21
    Glittergatan skrev 2022-01-04 11:43:42 följande:

     Ja det gör det verkligen :) Grattis!


    TACK törs inte hoppas????
Svar på tråden BIM Januari 2022