• Wed 21 Sep 2022 16:06
    87025 visningar
    423 svar
    +3
    423
    87025

    BF JUNI 2023

    Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en! 

    Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år. 

    BF-lista:

    2/6 Elin89, andra barnet

  • Svar på tråden BF JUNI 2023
  • Thu 29 Sep 2022 23:56
    #21
    L 91 skrev 2022-09-29 21:25:24 följande:
    Det går bra! 
    Oj, lång tid att hålla en sån sak hemlig. Ska du överraska på något speciellt sätt?
    Tror bara att jag kommer att visa honom ultraljudet! Vill inte tänka för mycket på det. Hade ett utomkveds i juni så jag vill inte ta ut något i förskott den här gången, det är därför jag inte har berättat heller...
  • Fri 30 Sep 2022 02:20
    #22
    elin1989 skrev 2022-09-29 23:56:07 följande:
    Tror bara att jag kommer att visa honom ultraljudet! Vill inte tänka för mycket på det. Hade ett utomkveds i juni så jag vill inte ta ut något i förskott den här gången, det är därför jag inte har berättat heller...
    Jag förstår.. det blir en stor oro. Men försök att glädjas lite också, det är väl inte så troligt att samma sak händer en gång till. Jag håller alla tummar och tår för att det ska se bra ut på ultraljudet! 
  • Fri 30 Sep 2022 07:25
    #23

    Ett plus är ju alltid ett plus. Men jag blir så knäpp i huvudet ändå och tror inte på detta. Cb testa tidigt gav ett tydligt streck igår, men strecket försvann under dagen.. tänker mej att strecket ska torka... 
    Testlagrets test ger svaaaga plus. Vilket datum jag skulle fått mens på denna månad vet jag inte. Sista äl-flytningen var den 19.e, men hade nog äl-flytningar i nästan en vecka vilket jag inte brukar. I måndags vid lunch var cb testa tidigt helt blankt. 
    Är väl bara ett prova cb ultratidigt digitalt kanske. Är kanske för tidigt för vanliga test att ge ett tydligt plus om BIM egentligen är typ på tisdag. Svaaaga streck på testlagreta sen i måndags. Testen innan har varit helt blanka. Behvöer jag vara orolig tror ni? Ett positivt resultat är väl ett positivt resultat? Ska jag ens behöva testa mer..?

  • 82lind­is
    Fri 30 Sep 2022 08:19
    #24

    Ta ett digitalt så vet du säkert Glad


    L 91 skrev 2022-09-30 07:25:50 följande:

    Ett plus är ju alltid ett plus. Men jag blir så knäpp i huvudet ändå och tror inte på detta. Cb testa tidigt gav ett tydligt streck igår, men strecket försvann under dagen.. tänker mej att strecket ska torka... 
    Testlagrets test ger svaaaga plus. Vilket datum jag skulle fått mens på denna månad vet jag inte. Sista äl-flytningen var den 19.e, men hade nog äl-flytningar i nästan en vecka vilket jag inte brukar. I måndags vid lunch var cb testa tidigt helt blankt. 
    Är väl bara ett prova cb ultratidigt digitalt kanske. Är kanske för tidigt för vanliga test att ge ett tydligt plus om BIM egentligen är typ på tisdag. Svaaaga streck på testlagreta sen i måndags. Testen innan har varit helt blanka. Behvöer jag vara orolig tror ni? Ett positivt resultat är väl ett positivt resultat? Ska jag ens behöva testa mer..?


  • Fri 30 Sep 2022 12:23
    #25
  • Fri 30 Sep 2022 12:44
    #26

    Vill vara med här Glad
    BF 5 juni, första barnet, planerat. Plussade i måndags. 
    1 abort, inga missfall tidigare. 

  • Fri 30 Sep 2022 15:22
    #27

    BF-lista



    2/6 Elin89, andra barnet
    4/6 Mibabe, andra barnet
    5/6 Sockerbuullen, första barnet
    5/6 Jjo89, första barnet
    6/6 PiddraM, andra barnet
    7/6 Ninja85, tredje barnet
    8/6 L91, femte barnet
    11/6 82lindis, fjärde barnet
  • 82lind­is
    Fri 30 Sep 2022 15:48
    #28

    L 91 grattis {#emotions_dlg.flower}

  • Fri 30 Sep 2022 18:07
    #29

    Hej! Gravid med nr 3 här. BF 5 juni. två barn sedan tidigare, pojke 5 och flicka 3. Vid båda graviditeterna har jag mått väldigt väldigt illa och spytt fram tills v 20 minst. I juli plussade vi men det blev ett mf i v 5 så tidigt, blev som en mens, hade inte ont alls utan kroppen skötte det fint. Hade inga känningar alls förutom +på sticka . Nu är jag som sagt gravid igen, just nu på samma dag som förra mf startade och har inga direkta symtom. Eller ja kanske någon känsliga bröstvårtor, och ibland tycker jag mig känna av ett illamående. Men vet inte om det sitter i huvudet. Vid de förra har jag varit sjukskriven redan. Hur ska jag våga tro detta går vägen, och hur korkad är jag som just nu önskar jag skulle må så illa? 


    skräcken är att komma på KUB o så är det ett MA.
    någon som haft liknande? 

  • Fri 30 Sep 2022 18:23
    #30
    +1

    BF-lista


    2/6 Elin89, andra barnet
    4/6 Mibabe, andra barnet
    5/6 Sockerbuullen, första barnet
    5/6 Jjo89, första barnet
    5/6 Hes92, tredje barnet
    6/6 PiddraM, andra barnet
    7/6 Ninja85, tredje barnet
    8/6 L91, femte barnet
    11/6 82lindis, fjärde barnet
Svar på tråden BF JUNI 2023