• Anonym (MissDiss)

    Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?

    Att de är utrustade med s k rostbiffsunderliv? Finns en aktiv tråd här inne nu där jag läser beskrivningar om hastigt nedpackade resväskor med rostbiffar i o dyl och får mig en tankeställare kring hur mitt eget underliv ser ut och har upplevts av män. Blir ni män verkligen helt besvikna om en kvinnas underliv som vuxen inte ser ut som ett blekrosa marsipandröm med identiskt välformade knappt synliga inre delar?

    Har det plötsligt blivit en dealbreaker med kvinnliga utseenden på fittor? Inte så konstigt om kvinnor slutar dejta och hänfaller till husdjuruppfödning och sockerärtsodlingar och slutar ha sex. Blir det kanske snart lag på att skära bort allt som inte ryms innanför paketet...

  • Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?
  • Anonym (DonJuan)

    Intressant bild med alla vagina-avgjutningarna. Det som den ursprungs tråden handlar om kan närmast beskrivas som den andra fittan från höger, längst ner, men då troligen i större omfattning. Alltså med andra ord en ganska ovanlig företeelse. Borde inte vara varken tabu på att diskutera det lika lite som att man skulle vara tvungen att gilla det. Återigen, hade det handlat om kukar och män så hade det varit annat ljud i skällan.

  • Anonym (Man)
    Anonym (DonJuan) skrev 2022-10-02 15:17:40 följande:

    Intressant bild med alla vagina-avgjutningarna. Det som den ursprungs tråden handlar om kan närmast beskrivas som den andra fittan från höger, längst ner, men då troligen i större omfattning. Alltså med andra ord en ganska ovanlig företeelse. Borde inte vara varken tabu på att diskutera det lika lite som att man skulle vara tvungen att gilla det. Återigen, hade det handlat om kukar och män så hade det varit annat ljud i skällan.


    Nuförtiden ska man tvingas tycka saker, annars är man porrskadad/mansgris/ett ytligt svin etc. Den omnämnda kussimurran ser inte alls tilltalande ut. Just saying!
  • Anonym (DonJuan)
    Anonym (Man) skrev 2022-10-02 15:31:48 följande:
    Nuförtiden ska man tvingas tycka saker, annars är man porrskadad/mansgris/ett ytligt svin etc. Den omnämnda kussimurran ser inte alls tilltalande ut. Just saying!
    Precis. Tack.
  • sextiotalist
    Anonym (DonJuan) skrev 2022-10-02 15:17:40 följande:

    Intressant bild med alla vagina-avgjutningarna. Det som den ursprungs tråden handlar om kan närmast beskrivas som den andra fittan från höger, längst ner, men då troligen i större omfattning. Alltså med andra ord en ganska ovanlig företeelse. Borde inte vara varken tabu på att diskutera det lika lite som att man skulle vara tvungen att gilla det. Återigen, hade det handlat om kukar och män så hade det varit annat ljud i skällan.


    Den största gruppen som diskuterar snoppar är män.
  • Anonym (Rostbiff? Bacon om jag får be.)

    Jag hade enorma komplex över min snippa när jag växte upp. Alla såg ut på ett visst sätt, ett streck och så jag den udda med min baconklase. Könshår kan inte dölja det heller. Så det rakar jag bort numera.

    Blev lite bättre när jag började titta på porr och hittade en aktris som är skapt likadant. Kacey Jordan verkade inte skämmas ett dugg utan fläker upp den lite varstans, tänkte kan hon kan jag. Inte spela in porr alltså, utan vara helt bekväm med hur mitt kön ser ut.

  • Anonym (Man)
    sextiotalist skrev 2022-10-02 16:22:56 följande:
    Den största gruppen som diskuterar snoppar är män.
    På det här forumet är det nog kvinnor ändå. Det enda män i princip undrar kring sitt kön är om det är tillräckligt stort. I allafall dom trådar jag sett här.
  • Kontakt

    (Rostbiff? Bacon om jag får be). Så där nu har du kåtat upp mig med din beskrivning över hur ditt kön ser ut. Åh det gillar jag!

  • Tecum
    Anonym (MissDiss) skrev 2022-10-02 14:59:15 följande:
    Ingen som skuldbelägger. Intressant betraktelse och konstaterande bara. Får mig att börja fundera på om alla singelkvinnor i bekantskapskretsen kanske i själva verket struttar runt med rostbiffar mellan benen istället för att ha fel personligheter?!
    Som man kan jag lova dig att 95% av männen struntar i hur din fitta ser ut, bara de får komma åt den. De som skriver om rostbiffar osv är incels som bara vill provocera. Plus en och annan idiot...
  • Anonym (Man)
    Tecum skrev 2022-10-02 20:08:29 följande:
    Som man kan jag lova dig att 95% av männen struntar i hur din fitta ser ut, bara de får komma åt den. De som skriver om rostbiffar osv är incels som bara vill provocera. Plus en och annan idiot...

    Så alla som tycker annorlunda är incels eller idioter? Man kan bara vara vettig om man tycker som du? 


    Ett enkelt förhållningssätt i livet, men jag trodde att du var mer eftertänksam än så.

  • Anonym (A)
    Tecum skrev 2022-10-02 20:08:29 följande:
    Som man kan jag lova dig att 95% av männen struntar i hur din fitta ser ut, bara de får komma åt den. De som skriver om rostbiffar osv är incels som bara vill provocera. Plus en och annan idiot...
    +1
Svar på tråden Dissas verkligen hälften av alla kvinnor pga detta?