• Anonym (E)

    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. Jag är smal och attraktiv enligt folk. Så vet att det inte handlar om utseendet? börjar fundera på om jag är slapp?? Jag kär knipövningar men verkar inte bli så mkt bättre. Slappnar jag av i fittan så blir de ju slappt i så fall. Och ingen orkar väl ha som krav att spänna och knipa under hela akten?? De här har gjort att jag inte har nån lust längre till sex.. känns som jag föddes slapp och får lida för resten av mitt liv? känner mig så osexig pga de här

  • Svar på tråden Är jag värdelös?
  • Anonym (E)
    Dirtyminded skrev 2022-11-16 09:45:48 följande:

    HELT omöjligt att svara på innan man testat...  // FlörtTungan ute

    Skämt åsido, klart du inte är värdelös!!! 

    Oavsett den gense förutfattade meningen så ÄR inte all män sexmaskiner som ALLTID kommer på 5 sekunder. 
    Vi kan också ha hjärnspöken, etc. Jag kan t ex ha svårt att komma om jag blivit tvungen att hålla mig initialt och varit nära... Men det är ju olika för olika killar.

    Du skriver "män" generellt... Inte för att på något sätt alls nedvärdera att man har sex med många olika partners (tro mig, I am ALL for it!), men det kan ju också spela in, om man liksom inte "känner" varandra och synkar bra...

    OCH! Så ÄR det faktiskt inte så att det INTE kan vara fantastiskt för en kille, bara för att han inte kommer! 

    Så släpp hjärnspökena och fortsätt ligga, så "kommer" det ska du se... Flört


    Tycker inte sex är så skönt? gör de för killarnas skull. Mina ex? o nu för min nuvarande. Om han ändå inte njuter eller kommer? varför ska jag då ens fortsätta? 
  • Anonym (E)

    Absolut att endel vill dra ut på de för att njuta längre. Men många jag legat med har inte kommit alls. O dom har kommit fort me andra tjeje. Hur jag vet de? Jag o mina vänner är bukisar 

  • Anonym (Jösses)
    Anonym (Päls) skrev 2022-11-15 23:05:30 följande:

    Smal och attraktiv? Vad har smal för samband med attraktiv och varför skulle det  påverka om de kommer eller ej? Jag är tjock och alla män  kommer när vi knullar. 
    Det är nog svansen som stör i ditt fall. 


    Sluta låtsas som att inte fler attraheras av personer som är smala än med fetma. Det är ett faktum. Smal och attraktiv var därför tydligt som alla utom du förstod.
  • Anonym (W)

    TS nämner ju hur snygg och smal hon är i varje tråd och sedan spårar det. Goddag tjej som inte njuter av sex. Ska vi berätta hur man fejkar?

  • Anonym (Päls)
    Anonym (Jösses) skrev 2022-11-16 11:54:27 följande:
    Sluta låtsas som att inte fler attraheras av personer som är smala än med fetma. Det är ett faktum. Smal och attraktiv var därför tydligt som alla utom du förstod.
    Nej faktiskt inte. Smal är inte automatiskt attraktiv. 
    Finns det inga fula smala människor menar du? 

    Men ts är ju FL:s kändaste troll ändå...
    En av många inlägg om sex med negativ dynamik. 
  • Anonym (Päls)
    Anonym (E) skrev 2022-11-16 11:40:33 följande:
    Tycker inte sex är så skönt? gör de för killarnas skull. Mina ex? o nu för min nuvarande. Om han ändå inte njuter eller kommer? varför ska jag då ens fortsätta? 
    För han är ju snäll och du vill inte bli lämnad. Det har du redan  förklarat. Hur många barn har ni idag? 4, 3 eller är du ff gravid med första? 
  • Kockobello
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-16 07:56:22 följande:
    Jag sög av en man i evigheter kändes det som. Han sa att jag var så bra, det var så skönt. Men vi fick avsluta utan att det gick för honom, jag började få kramp i käkarna.
    Jag har bara legat med en kvinna och vi höll på ganska länge, jag var nära att komma, men drog mig ur då jag inte hade kondom.
    Fick aldrig orgasm med henne. Vi hade bara sex 2 ggr dock. I mitt fall så var det nog för att jag var för spänd, jag var inte så erfaren.
    Då sög du inte av honom, utan du sög. Han kom ju inte.
  • Kockobello
    Anonym (Jösses) skrev 2022-11-16 11:54:27 följande:
    Sluta låtsas som att inte fler attraheras av personer som är smala än med fetma. Det är ett faktum. Smal och attraktiv var därför tydligt som alla utom du förstod.
    Visst är det så. Det finns fastslaget i undersökningar dessutom.
  • Kockobello
    Anonym (Päls) skrev 2022-11-16 16:27:15 följande:
    Nej faktiskt inte. Smal är inte automatiskt attraktiv. 
    Finns det inga fula smala människor menar du? 

    Men ts är ju FL:s kändaste troll ändå...
    En av många inlägg om sex med negativ dynamik. 
    Nej, smal är inte per automatik attraktiv men undersökningar visar att generellt är lågt BMI mest attraktivt.

    Du vet, undantag och generellt och så vidare.
  • KyligSynaps

    Det har inte med dina prestationer o göra. Utan mer din attityd.

    Vi killar kan märka när du försöker göra det skönt, o att du inte själv försöker att ha det skönt. 
    O det är skönare för oss o veta att du gör sånt du går igång på, istället för att bara försöka göra sånt som du hoppas skulle vara skönt för den andra.

    Sen är det alltid fint att prata om det, då alla killar gillar olika. Så istället för att anta att han gillar något du gör, (för att någon annan kille gjorde det.) fråga hellre istället om det är skönt för den du är med när du gör "såhär" med bollarna. 

    Fokusera på det som den andra gillar. 

    Tror att det bottnar i att du är osäker. Men det är ingenting du ska behöva känna!

Svar på tråden Är jag värdelös?