• Anonym (E)
    Tue 15 Nov 2022 22:35
    8746 visningar
    31 svar
    -2 +2
    31
    8746

    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. Jag är smal och attraktiv enligt folk. Så vet att det inte handlar om utseendet? börjar fundera på om jag är slapp?? Jag kär knipövningar men verkar inte bli så mkt bättre. Slappnar jag av i fittan så blir de ju slappt i så fall. Och ingen orkar väl ha som krav att spänna och knipa under hela akten?? De här har gjort att jag inte har nån lust längre till sex.. känns som jag föddes slapp och får lida för resten av mitt liv? känner mig så osexig pga de här

  • Svar på tråden Är jag värdelös?
  • Anonym (Man 53 år)
    Tue 15 Nov 2022 22:51
    #1
    -1 +1
    Anonym (E) skrev 2022-11-15 22:35:13 följande:
    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. Jag är smal och attraktiv enligt folk. Så vet att det inte handlar om utseendet? börjar fundera på om jag är slapp?? Jag kär knipövningar men verkar inte bli så mkt bättre. Slappnar jag av i fittan så blir de ju slappt i så fall. Och ingen orkar väl ha som krav att spänna och knipa under hela akten?? De här har gjort att jag inte har nån lust längre till sex.. känns som jag föddes slapp och får lida för resten av mitt liv? känner mig så osexig pga de här


    Hej.
    Det låter som du nog är lite väl hård mot dig själv. Du är garanterat inte osexig. Snarare är du ansvarstagande och omtänksam mot dina partners. Men kanske som sagt lite väl hård mot dig själv.

    Om du vill träna knipövningar mer finns det ju diverse hjälpmedel för det med kulor och annat med tyngd som om jag har förstått det brukar ge god effekt för många som provar.

    Jag har av naturliga skäl inga egna erfarenheter men ni som testat kanske kan bidra med tips. För nog tror jag att det ska lösa sig det där. Vi är ju alla olika och då får man försöka få hjälp att komma till rätta med det som kan behövas hjälp med.

    Det kanske bara handlar om ett hjärnspöke också - du anger inte att någon partner haft några invändningar - de kanske bara gillar och njuter av att vara i dig länge vid de tillfällena när ni har vaginalt samlag.

    Kanske läge att söka professionell hjälp om knip och hjälpmedel inte funkar - barnmorskor kan väl sånt här!
  • Anonym (Päls)
    Tue 15 Nov 2022 23:05
    #2
    -1

    Smal och attraktiv? Vad har smal för samband med attraktiv och varför skulle det  påverka om de kommer eller ej? Jag är tjock och alla män  kommer när vi knullar. 
    Det är nog svansen som stör i ditt fall. 

  • Anonym (A)
    Tue 15 Nov 2022 23:06
    #3
    Anonym (Man 53 år) skrev 2022-11-15 22:51:16 följande:
    Hej.
    Det låter som du nog är lite väl hård mot dig själv. Du är garanterat inte osexig. Snarare är du ansvarstagande och omtänksam mot dina partners. Men kanske som sagt lite väl hård mot dig själv.

    Om du vill träna knipövningar mer finns det ju diverse hjälpmedel för det med kulor och annat med tyngd som om jag har förstått det brukar ge god effekt för många som provar.

    Jag har av naturliga skäl inga egna erfarenheter men ni som testat kanske kan bidra med tips. För nog tror jag att det ska lösa sig det där. Vi är ju alla olika och då får man försöka få hjälp att komma till rätta med det som kan behövas hjälp med.

    Det kanske bara handlar om ett hjärnspöke också - du anger inte att någon partner haft några invändningar - de kanske bara gillar och njuter av att vara i dig länge vid de tillfällena när ni har vaginalt samlag.

    Kanske läge att söka professionell hjälp om knip och hjälpmedel inte funkar - barnmorskor kan väl sånt här!
    Håller med
  • Anonym (Bande­t)
    Tue 15 Nov 2022 23:14
    #4
    -2 +1
    Anonym (Päls) skrev 2022-11-15 23:05:30 följande:

    Smal och attraktiv? Vad har smal för samband med attraktiv och varför skulle det  påverka om de kommer eller ej? Jag är tjock och alla män  kommer när vi knullar. 
    Det är nog svansen som stör i ditt fall. 


    Ja precis, tydligen är man automatisk attraktiv om man är smal (iallafall när man läser trådar här inne på familjeliv).


    Är man inte ung och smal som kvinna så är man inget värd och automatiskt slapp i underlivet? Lustig värld vi lever i där sådana fördomar inte ens noteras då det är vardag...

  • Tue 15 Nov 2022 23:43
    #5
    +2
    Anonym (E) skrev 2022-11-15 22:35:13 följande:
    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. Jag är smal och attraktiv enligt folk. Så vet att det inte handlar om utseendet? börjar fundera på om jag är slapp?? Jag kär knipövningar men verkar inte bli så mkt bättre. Slappnar jag av i fittan så blir de ju slappt i så fall. Och ingen orkar väl ha som krav att spänna och knipa under hela akten?? De här har gjort att jag inte har nån lust längre till sex.. känns som jag föddes slapp och får lida för resten av mitt liv? känner mig så osexig pga de här


    Vet du vad jag tror? Jag tor du misstolkat detta helt.
    Jag tror att männen du har sex med håller sig när de har vaginalt sex - för att de inte vill komma för fort. 
    Män får lära sig att de är pinsamt att komma för fort, och då blir inte kvinnan nöjd osv. 
    Men de flesta män försöker inte hålla sig när man suger eller runkar. Typ "vill ju inte att hon ska få träningsvärk i armen"  
    Så de försöker nog tvärt om imponera på dig. 

    De är mycket troligare - än att de är fel på dig. 
  • Anonym (Hepp)
    Wed 16 Nov 2022 00:16
    #6
    +1

    Fan vilken ångest att behöva oroa sig för att ens könsorgan inte duger.


    Kan du inte bara skita i vad männen tycker eller vad du tror dom tycker och leva ditt liv? Är livet inte större än så här?

    Och du vet ju inte ens om det är ett problem, du bara antar att det är ett problem och att det beror på att du slapp.  

  • Wed 16 Nov 2022 00:27
    #7
    Anonym (Hepp) skrev 2022-11-16 00:16:56 följande:

    Fan vilken ångest att behöva oroa sig för att ens könsorgan inte duger.


    Kan du inte bara skita i vad männen tycker eller vad du tror dom tycker och leva ditt liv? Är livet inte större än så här?

    Och du vet ju inte ens om det är ett problem, du bara antar att det är ett problem och att det beror på att du slapp.  


    Precis som alla dessa killar som är övertygad om att deras penis är för liten - och att det är allt som tjejer bryr sig om. 

    Så mycket onödig oro och ångest i världen som bara finns i personens huvud. 
  • Anonym (Engel­ska)
    Wed 16 Nov 2022 07:46
    #8
    Anonym (Man 53 år) skrev 2022-11-15 22:51:16 följande:
    Hej.
    Det låter som du nog är lite väl hård mot dig själv. Du är garanterat inte osexig. Snarare är du ansvarstagande och omtänksam mot dina partners. Men kanske som sagt lite väl hård mot dig själv.

    Om du vill träna knipövningar mer finns det ju diverse hjälpmedel för det med kulor och annat med tyngd som om jag har förstått det brukar ge god effekt för många som provar.

    Jag har av naturliga skäl inga egna erfarenheter men ni som testat kanske kan bidra med tips. För nog tror jag att det ska lösa sig det där. Vi är ju alla olika och då får man försöka få hjälp att komma till rätta med det som kan behövas hjälp med.

    Det kanske bara handlar om ett hjärnspöke också - du anger inte att någon partner haft några invändningar - de kanske bara gillar och njuter av att vara i dig länge vid de tillfällena när ni har vaginalt samlag.

    Kanske läge att söka professionell hjälp om knip och hjälpmedel inte funkar - barnmorskor kan väl sånt här!
    Håller med?
    Pröva att rida, ta kontroll . I olika tempo 
    Säker på inget fel med dig 
  • Anonym (Kaffe­draken­)
    Wed 16 Nov 2022 07:56
    #9
    Anonym (E) skrev 2022-11-15 22:35:13 följande:
    Är jag värdelös?

    Jag går med på det mesta i sängen. Brukar ofta suga länge. Trots de har typ alla män haft svårt att komma med mig. Dom har kommit fort när jag sugit eller runkat. Men när dom har kuken i mig så har endel inte kommit. Vissa har de tagit superlång tid att komma. 


    Jag sög av en man i evigheter kändes det som. Han sa att jag var så bra, det var så skönt. Men vi fick avsluta utan att det gick för honom, jag började få kramp i käkarna.
    Jag har bara legat med en kvinna och vi höll på ganska länge, jag var nära att komma, men drog mig ur då jag inte hade kondom.
    Fick aldrig orgasm med henne. Vi hade bara sex 2 ggr dock. I mitt fall så var det nog för att jag var för spänd, jag var inte så erfaren.
  • Wed 16 Nov 2022 09:45
    #10
    +1

    HELT omöjligt att svara på innan man testat... FlörtTungan ute

    Skämt åsido, klart du inte är värdelös!!! 

    Oavsett den gense förutfattade meningen så ÄR inte all män sexmaskiner som ALLTID kommer på 5 sekunder. 
    Vi kan också ha hjärnspöken, etc. Jag kan t ex ha svårt att komma om jag blivit tvungen att hålla mig initialt och varit nära... Men det är ju olika för olika killar.

    Du skriver "män" generellt... Inte för att på något sätt alls nedvärdera att man har sex med många olika partners (tro mig, I am ALL for it!), men det kan ju också spela in, om man liksom inte "känner" varandra och synkar bra...

    OCH! Så ÄR det faktiskt inte så att det INTE kan vara fantastiskt för en kille, bara för att han inte kommer! 

    Så släpp hjärnspökena och fortsätt ligga, så "kommer" det ska du se... Flört

Svar på tråden Är jag värdelös?