• Anonym (Liten­penis)
    Sat 7 Jan 2023 18:08
    52119 visningar
    146 svar
    -1 +2
    146
    52119

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Anonym (Trött­)
    Sat 7 Jan 2023 19:46
    #21
    Anonym (Litenpenis) skrev 2023-01-07 18:51:10 följande:

    Kan vi gå tillbaka till ämnet?


    Finns huuuuuuur många kukmätartrådar som helst på forumet.
    Alla, säger ALLA spårar ur efter några inlägg. 
    Är det så svårt att begripa att de endå som intresserar sig för detta är män med för små kukar som vill/önskar bli förnedrade med andras mått. 
    Lägg ner.
    Har aldrig mätt men har flinka fingrar och en nyfiken tunga. Det verkar kunna kompensera ett antal centimeter.......
  • Anonym (Varfö­r)
    Sat 7 Jan 2023 20:44
    #22

    Är väl inte mer än allt om tjejers bröststrl. Hur många tycket inte att tjejen ska operera för att få större bröst.....

  • Anonym (Penis­ar)
    Sat 7 Jan 2023 20:59
    #23
    Anonym (Varför) skrev 2023-01-07 20:44:03 följande:

    Är väl inte mer än allt om tjejers bröststrl. Hur många tycket inte att tjejen ska operera för att få större bröst.....


    Tråden handlar om storleken på PENISAR. TS har nu sagt till att det är PENISAR som ska diskuteras. Vänligen respektera detta.
  • Anonym (G)
    Sat 7 Jan 2023 21:10
    #24

    Jag höll mig till tråden men du har inte bemödat dig med en reaktion på det jag skrev.

  • Anonym (Liten­penis) Trådstartaren
    Sat 7 Jan 2023 21:23
    #25
    Anonym (G) skrev 2023-01-07 18:11:02 följande:
    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Tror inte tjejer är kräsna om man inte tycker att det är kräset att vilja ha minst 10 cm. Det gäller nog de flesta. Sedan finns det en liten klick som vill ha stor. 


    Ja 95% har väl över 10cm, även jag men har på forumet verkar gränsen vara högre än så.
  • Anonym (G)
    Sat 7 Jan 2023 21:31
    #26
    Anonym (Litenpenis) skrev 2023-01-07 21:23:08 följande:
    Ja 95% har väl över 10cm, även jag men har på forumet verkar gränsen vara högre än så.
    Vem bryr om forum och tror att vad som sägs på forum är representativt för verkligheten?
  • Anonym (Penis­ar)
    Sat 7 Jan 2023 21:31
    #27

    Porren kanske? Kollade själv en del tidigare och blev lite besviken när jag såg min (numera) mans för första gången.Nu ser min f---- inte heller ut som i porren, så all is good. Och han HAR andra kvaliteter Tungan ute

  • Anonym (hmmm)
    Sat 7 Jan 2023 22:04
    #28
    +1
    Anonym (Litenpenis) skrev 2023-01-07 18:08:05 följande:
    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?


    vilken elak tjej, sånt säger man inte.

    hade en kille med lite mindre kuk förut. tänkte, hmm lite liten, men sen glömdes det bort och vi hade ett bra, rätt passionerat förhållande. dvs, alla är inte så kräsna med storlekar.
  • Anonym (M)
    Sat 7 Jan 2023 22:10
    #29
    -2 +1

    Är kvinnor så kräsna då? Mestadels i dessa trådar så är det män som hetsar på och gör det till en stor grej. Sen tycker jag inte man kan klandra de kvinnor som gillar en större snopp. Så länge de har vett att bete sig och inte gör som ditt ex gjorde.

  • Anonym (Rei)
    Sun 8 Jan 2023 02:18
    #30

    Du ställer två frågor.

    1. känner inte igen att kvinnor är kräsna gällande penisstorl?

    2. håller med om att det viktigaste när man träffar någon är att man trivs ihop och har kul.

    ÄVEN OM det skulle vara så att kvinnor var kräsna beträffande kukstorlek (1) så ser jag ingen motsättning med påstående (2).

Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek