• Anonym (Liten­penis)
    Sat 7 Jan 2023 18:08
    52115 visningar
    146 svar
    -1 +2
    146
    52115

    Tjejer kräsna med penisstorlek

    Varför är kvinnor så kräsna med penisstorlek? När jag var runt 22 och hade en tjej som var lite yngre (min första) så skickade hon ett SMS efter att min kuk var liten. Och när man läser på detta forum i trådar som "Min mans penis ser ut som en pojkes" så tappar man ju hoppet om vuxna kvinnor också.

    Är inte det viktigaste att man träffar någon man trivs ihop med och har kul ihop?

  • Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek
  • Anonym (Brain­)
    Tue 24 Jan 2023 23:23
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2023-01-24 23:21:11 följande:

    Normalstorlek ok men viktigt med bra stånd. Inga potens problem tack. Stenhård och uthållig tack. 


    Varsågod
  • Anonym (kåtaL­isa)
    Wed 25 Jan 2023 08:56
    -1 +1
    Anonym (Kvinna 45) skrev 2023-01-24 23:21:11 följande:

    Normalstorlek ok men viktigt med bra stånd. Inga potens problem tack. Stenhård och uthållig tack. 


    Håller med om att potensen är sjukt mycket viktigare än storleken. Nu gillar jag visserligen stor kuk men hårdheten är det viktigaste. Samt att man är uthållig såklart. 

    Hjälper ju inte mycket om han är stor och hård och sprutar efter några inledande juck....Obestämd
  • Anonym (Brain­)
    Wed 25 Jan 2023 10:10
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-25 08:56:55 följande:
    Håller med om att potensen är sjukt mycket viktigare än storleken. Nu gillar jag visserligen stor kuk men hårdheten är det viktigaste. Samt att man är uthållig såklart. 

    Hjälper ju inte mycket om han är stor och hård och sprutar efter några inledande juck....Obestämd
    Jo då kan han ju köra in armen med knuten näve och köra tills ni får nog!
  • Wed 25 Jan 2023 14:01
    -1

    Kukstorlek är väl ingen avgörande faktor i en fast relation med en kvinna, finns en mängd saker som är mer avgörande för hur relationen fungerar. 


    Däremot vill jag påstå att det spelar stor roll i rena sexuella relationer. Har en profil på bc, tillhör de som dragit en vinstlott i det genetiska lotteriet vad avser kukstorlek, är mycket välutrustad. Kolla in vad såväl kvinnor som par söker i sina profiltexter. Den faktor som nästan alltid kommer först är xl - välutrustad.

  • Anonym (Kvinn­or)
    Wed 25 Jan 2023 14:08
    Anonym (Tjej) skrev 2023-01-22 15:13:57 följande:

    Svarade tidigare att normalspannet duger bra för mig. Men onormalt liten vill jag inte ha så på så vis har ju storleken betydelse. 
    Vidare håller jag inte med om att man kan kompensera med annat om den är ovanligt liten eller inte blir hård. Vill jag knulla så vill jag ju knulla och då duger inga fingrar, dildo eller att bli slickad. 
    Då avslutar jag hellre. 


    Och då ska männen få avsluta sexet när de vill och kvinnor ska acceptera då om de inte får någon orgasm 
  • Anonym (Kvinn­or)
    Wed 25 Jan 2023 14:12
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-01-25 08:56:55 följande:
    Håller med om att potensen är sjukt mycket viktigare än storleken. Nu gillar jag visserligen stor kuk men hårdheten är det viktigaste. Samt att man är uthållig såklart. 

    Hjälper ju inte mycket om han är stor och hård och sprutar efter några inledande juck....Obestämd
    Och hur mycket bidrar du till sexet?
  • Wed 25 Jan 2023 14:25
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-25 14:08:17 följande:
    Och då ska männen få avsluta sexet när de vill och kvinnor ska acceptera då om de inte får någon orgasm 
    Vadå ?då ska?? Vem avgör det? Om en kvinna föredrar rejäla pjäser är det väl upp till henne och ingen annan.
  • Anonym (Kvinn­or)
    Wed 25 Jan 2023 14:28
    Jim84 skrev 2023-01-25 14:25:40 följande:
    Vadå ?då ska?? Vem avgör det? Om en kvinna föredrar rejäla pjäser är det väl upp till henne och ingen annan.
    Jag skrev att männen ska få avsluta sexet när de vill även om kvinnan inte får någon orgasm eller inte. 
  • Wed 25 Jan 2023 14:29
    Anonym (Kvinnor) skrev 2023-01-25 14:12:44 följande:
    Och hur mycket bidrar du till sexet?
    Du menar att jag kan "förhindra" att han sprutar fort? Skulle inte tro det va? Kan inte killen hålla sig hjälper det knappast hur mycket jag "bidrar".
  • Anonym (Kvinn­or)
    Wed 25 Jan 2023 14:34
    Nyfiken666 skrev 2023-01-25 14:29:07 följande:
    Du menar att jag kan "förhindra" att han sprutar fort? Skulle inte tro det va? Kan inte killen hålla sig hjälper det knappast hur mycket jag "bidrar".
    Jag menar att kvinnor bidrar inte lika mycket under sexet jämfört med männen. 
Svar på tråden Tjejer kräsna med penisstorlek