• Anonym (Oroli­g)
    Thu 12 Jan 2023 02:22
    23583 visningar
    160 svar
    160
    23583

    Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.

    Jag vill inte låta som en kontrollerande partner. Men jag är sååååååå nojjig att han ska åka till Thailand med sina polare

    Vi har precis blivit ett par och resan bokades medan vi dejtade och hade mycket kontakt.

    Jag kommer ihåg den konversationen så bra. Och har den fortfarande sparat.

    Han skrev - Har precis bokat en Thailand resa med mina vänner. Två veckor. Och vi åker 26 januari. 


    Jag skrev - Wow. Låter härligt. Verkligen.

    Han skrev - Ska hora mig där nere haha.

    Jag skrev - Okej?? (och en ledsen emoji gubbe)

    Han skrev - Men babe. Jag skojar ju bara med dig fattar du väl.

    Jag vill verkligen inte att han ska åka på denna resan. Jag har hört att det finns så mycket prostitution där nere. Dessutom i två veckor. Vad han ska göra där nere hela tiden är helt omöjligt för mig att veta då jag är kvar i Sverige. Hade jag haft pengarna så hade jag åkt med. Men jag har inte över 20 tusen på banken tyvärr

    Och med tanke på att han skrev som han gjorde har gjort saken bara allt mycket värre !!

    Kan någon snälla lugna mig?

  • Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.
  • Anonym (Äckli­gt)
    Thu 12 Jan 2023 09:58
    #21
    +3
    Anonym (Ensam kille) skrev 2023-01-12 09:45:23 följande:

    O här sitter jag, ensam kille som skulle vara totalt trogen och vilja spendera min tid med min flickvän (om jag bara fick någon).


    Men istället suktar tjejer efter sådana här as till killar o sitter o gråter. Kul.


    Inte blir jag yngre heller för den delen. Drömmen om en egen familj blir än mer avlägsnare.


    Det är inte särskilt hett med killar som tycker synd om sig själv heller ! 
  • Anonym (Arne)
    Thu 12 Jan 2023 10:06
    #22
    Anonym (Ensam kille) skrev 2023-01-12 09:45:23 följande:

    O här sitter jag, ensam kille som skulle vara totalt trogen och vilja spendera min tid med min flickvän (om jag bara fick någon).


    Men istället suktar tjejer efter sådana här as till killar o sitter o gråter. Kul.


    Inte blir jag yngre heller för den delen. Drömmen om en egen familj blir än mer avlägsnare.


    Årets bittraste redan avgjort tiotalet dagar in i januari 2023?
  • Anonym (Maria­81)
    Thu 12 Jan 2023 10:13
    #23
    -2 +4
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-01-12 09:58:35 följande:
    Det är inte särskilt hett med killar som tycker synd om sig själv heller ! 
    Hade en kvinna skrivit precis samma sak istället hade hon garanterat fått stödjande kommentarer.
    Gud så sjukt. 
    Ska inte killar kunna uttrycka längtan efter en partner och närhet? 
    Han har ju en poäng dessutom i att många tjejer faktiskt springer efter as som beter sig som svin. Sedan gråter och gnäller de. Trots varningar från vänner osv innan de binder upp sig med svinen. 
  • Anonym (mensn­ällanå­b)
    Thu 12 Jan 2023 10:15
    #24

    Karen ta det lugnt. Det var väl ett skämt en dumt sådant men ändå ett skämt , ska du bryta ihop för att nån skojar 

  • Anonym (Ensam kille)
    Thu 12 Jan 2023 10:34
    #25
    Anonym (Äckligt) skrev 2023-01-12 09:58:35 följande:
    Det är inte särskilt hett med killar som tycker synd om sig själv heller ! 

    Måste allt vara så hett då ? Varför kan det inte bara vara fungerande ? Ts trådstart bevisar ju att deras förhållande inte är fungerande. Allt måste inte vara värsta WOW hela tiden. Det kan vara att bara veta om att man har varandra, stöttar och finns för varandra utan att såra varandra i onödan kan jag tycka.


    Men klart.. det ska ju vara spännande också. Trygghet är ju sååå trååkigt, visst ? 

  • Anonym (Casan­ova)
    Thu 12 Jan 2023 10:42
    #26
    Anonym (Ensam kille) skrev 2023-01-12 10:34:12 följande:

    Måste allt vara så hett då ? Varför kan det inte bara vara fungerande ? Ts trådstart bevisar ju att deras förhållande inte är fungerande. Allt måste inte vara värsta WOW hela tiden. Det kan vara att bara veta om att man har varandra, stöttar och finns för varandra utan att såra varandra i onödan kan jag tycka.


    Men klart.. det ska ju vara spännande också. Trygghet är ju sååå trååkigt, visst ? 


    Ja, du är ju så jävla trygg och bra. Lite gnällig möjligtvis. Tanken har inte slagit dig att du kanske varit ensam så länge att du blivit en "knepig" människa att umgås med?

    Lite on topic. Ett dåligt skämt av typen jag hade kunnat dra inför mina kompisar. Han kanske snubbla på tungan? Eller så fattar han inte det mest grundläggande. Tjejer brukar inte uppskatta skämt om att du ligger med horor, dina kompisar, deras kompisar, deras syrra, eller deras mamma. Inte ens när du inte skämtar.

    Fast jag känner inte många som åkt med grabb-kompisarna eller ensamma till Thailand som jag inte tror har legat runt, en hel del. De går misstänkt bredbent när de kommer tillbaka.
  • Thu 12 Jan 2023 10:48
    #27
    Östgöte skrev 2023-01-12 07:24:06 följande:

    Thailand världens största horhus. Vem åker ens dit? Bara sexturister!


    Om man kollar prostituerad per invånare så finns det mer horor på teneriffa ån Thailand. 
  • Anonym
    Thu 12 Jan 2023 10:55
    #28
    +1
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-12 08:55:22 följande:

    Jag har aldrig riktigt förstått mig på svartsjuka och oro över att nått ska hända som förmodligen inte kommer hända. Onödigt. Beter sig en kille illa mot mig då ryker han.

    jag kan bara svara vad jag hade gjort. Jag hade svarat precis som du men i slutet skicka texten: 

    haha jag vet att du bara skojade, för du vet ju att om du som bara flirtar med en annan tjej så blir du utbytt på momangen ;) 


    Hade jag fått den kommentaren så hade jag besparat ditt svartsjuka ego besväret och gjort slut själv.
    Är man så lätt utbytt så kan det vara.
  • Anonym
    Thu 12 Jan 2023 11:00
    #29
    -1
    Anonym (Orolig) skrev 2023-01-12 02:22:41 följande:
    Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.

    Jag vill inte låta som en kontrollerande partner. Men jag är sååååååå nojjig att han ska åka till Thailand med sina polare

    Vi har precis blivit ett par och resan bokades medan vi dejtade och hade mycket kontakt.

    Jag kommer ihåg den konversationen så bra. Och har den fortfarande sparat.

    Han skrev - Har precis bokat en Thailand resa med mina vänner. Två veckor. Och vi åker 26 januari. 


    Jag skrev - Wow. Låter härligt. Verkligen.

    Han skrev - Ska hora mig där nere haha.

    Jag skrev - Okej?? (och en ledsen emoji gubbe)

    Han skrev - Men babe. Jag skojar ju bara med dig fattar du väl.

    Jag vill verkligen inte att han ska åka på denna resan. Jag har hört att det finns så mycket prostitution där nere. Dessutom i två veckor. Vad han ska göra där nere hela tiden är helt omöjligt för mig att veta då jag är kvar i Sverige. Hade jag haft pengarna så hade jag åkt med. Men jag har inte över 20 tusen på banken tyvärr

    Och med tanke på att han skrev som han gjorde har gjort saken bara allt mycket värre !!

    Kan någon snälla lugna mig?


    Du låter som en mycket kontrollerande person. Ni har nyss träffats och du hade seriöst tvingat dig med på hans och hans polares resa om du haft råd?
    Tror du att han ens hade velat ha dig med som övervakare?

    I rubriken skriver du att han ska hora runt, sen skriver du att han ska hora sig. Hur gör man ens när man "horor" sig?
    Vet du vad han ens menade?
    Skulle han köpa horor så skulle han knappast säga det till dig.

    Han ska troligen bada, sola, äta gott och festa. Med sina polare. Och två veckor är en helt normal tid att åka utomlands på semester på.

    Lägger du inte ner tramset så har du nog snart ingen "pojkvän" (vem kallar ens en 31-åring för pojke?) längre.
  • Anonym (U)
    Thu 12 Jan 2023 11:13
    #30

    Fy fan vilken äcklig sak att skriva!!! Jag hade inte längre varit intresserad av någon som skämtar om utsatta människor. 

Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.