• Anonym (Orolig)

    Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.

    Jag vill inte låta som en kontrollerande partner. Men jag är sååååååå nojjig att han ska åka till Thailand med sina polare

    Vi har precis blivit ett par och resan bokades medan vi dejtade och hade mycket kontakt.

    Jag kommer ihåg den konversationen så bra. Och har den fortfarande sparat.

    Han skrev - Har precis bokat en Thailand resa med mina vänner. Två veckor. Och vi åker 26 januari. 


    Jag skrev - Wow. Låter härligt. Verkligen.

    Han skrev - Ska hora mig där nere haha.

    Jag skrev - Okej?? (och en ledsen emoji gubbe)

    Han skrev - Men babe. Jag skojar ju bara med dig fattar du väl.

    Jag vill verkligen inte att han ska åka på denna resan. Jag har hört att det finns så mycket prostitution där nere. Dessutom i två veckor. Vad han ska göra där nere hela tiden är helt omöjligt för mig att veta då jag är kvar i Sverige. Hade jag haft pengarna så hade jag åkt med. Men jag har inte över 20 tusen på banken tyvärr

    Och med tanke på att han skrev som han gjorde har gjort saken bara allt mycket värre !!

    Kan någon snälla lugna mig?

  • Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.
  • Anonym
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-12 18:33:29 följande:
    Fast tråden och problemet handlar ju inte om hon kan följa med eller ej eller hur dyr resan är utan om att vad hans SAGT men det enda du snackar om är om man ska eller inte ska följa med på kompisresor men inte ett dugg om vad han sagt.

    Hur hade du själv reagerat på en partner som sagt så?
    *Gääääsp*

    Jag hade inte brytt mig. Jag är varken överkänslig, svartsjuk eller någon som övertolkar.
    Hade jag varit som ovan presenterat så hade jag troligtvis avslutat relationen, som knappt ens börjat.

    Att jag skrivit om det du gnäller om beror på att jag kommenterat andra som tagit upp frågorna. Utöver det så nämnde ts redan från början att hon följt med om hon haft råd. Fast det vet vi ju inte om killen ens velat. Vem vill ha tårta med på kalas? (Läs partner på kompisresa.)

    Gå inte i taket nu va, var rädd om lilla Hjärta.
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2023-01-12 18:43:41 följande:
    Du skrev att han nog inte är på det klara med hur han vill satsa.
    Jag vet ingenting om hur han vill satsa. Det har jag ingen aning om. Och har inte heller påstått.

    Snälla människa, håll dig till vad jag skrivit om du måste kommentera mig.
  • Anonym (jaha)
    Anonym skrev 2023-01-12 19:02:52 följande:
    *Gääääsp*

    Jag hade inte brytt mig. Jag är varken överkänslig, svartsjuk eller någon som övertolkar.
    Hade jag varit som ovan presenterat så hade jag troligtvis avslutat relationen, som knappt ens börjat.

    Att jag skrivit om det du gnäller om beror på att jag kommenterat andra som tagit upp frågorna. Utöver det så nämnde ts redan från början att hon följt med om hon haft råd. Fast det vet vi ju inte om killen ens velat. Vem vill ha tårta med på kalas? (Läs partner på kompisresa.)

    Gå inte i taket nu va, var rädd om lilla Hjärta.
    Ja det är ju uppenbart att du inte bryr dig eftersom du missar trådens poäng med ett par kilometer. 

    Om du gäspar så beror det förmodligen på att du är trött vilket kan förklara din förvirring. Ta dig en tupplur, det är bra för lilla Hjärta
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2023-01-12 19:05:02 följande:
    Jag vet ingenting om hur han vill satsa. Det har jag ingen aning om. Och har inte heller påstått.

    Snälla människa, håll dig till vad jag skrivit om du måste kommentera mig.
    Det är ju det jag gör, du skrev att han nog inte är på det klara med hur han vill satsa. Inlägg 62. Det var det jag kommenterade utifrån.
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2023-01-12 19:12:27 följande:
    Det är ju det jag gör, du skrev att han nog inte är på det klara med hur han vill satsa. Inlägg 62. Det var det jag kommenterade utifrån.
    Efter att du skrev detta som min kommentar var ett direkt svar på..

    "Men det kanske inte är så seriöst"
  • Anonym
    Anonym (jaha) skrev 2023-01-12 19:10:00 följande:
    Ja det är ju uppenbart att du inte bryr dig eftersom du missar trådens poäng med ett par kilometer. 

    Om du gäspar så beror det förmodligen på att du är trött vilket kan förklara din förvirring. Ta dig en tupplur, det är bra för lilla Hjärta
    Jag missar ingenting. Det är värre med dig som totalt hängt upp dig på mig.
    Håll dig till det som du predikar om är så viktigt då istället för att gnälla och gnöla på mig.

    Kul med folk utan fantasi för övrigt, som någon med ett huvud av kartong.
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2023-01-12 19:15:52 följande:
    Efter att du skrev detta som min kommentar var ett direkt svar på..

    "Men det kanske inte är så seriöst"
    Jaha vad vill du ha sagt med det här då? Menade du inte det du skrev om att satsa för att jag hade skrivit så innan?
  • Anonym
    Anonym (M) skrev 2023-01-12 19:18:38 följande:
    Jaha vad vill du ha sagt med det här då? Menade du inte det du skrev om att satsa för att jag hade skrivit så innan?
    Vet du vad, jag orkar inte försöka få dig att förstå längre.

    Kommentera någon annan istället. Jag håller mig till folk med läsförståelse.

    Kram på dig {#emotions_dlg.flower}

    *Hopplöst fall*
  • Anonym (Nk)

    Vart i Thailand ska de då? Kan se lite olika ut beroende på vad man har för tankar med resan? Sen finns det såklart prostituerade överallt men som sagt så skulle jag avgöra saken utefter vart de ska vad de ska göra. Vad får du för vibe? Träffar du kompisarna nått? Vad säger de om resan? 

    Ex, ska de till norra Thailand och äventyra? Finns mycket att se och göra där. Ska de resa runt? Bo på finare hotell eller leva mer spartanskt? Kollar de på olika turer att åka på? Olika öar att besöka? EAller ska de va på samma ställe i två veckor? Ska de festa? Chilla? 


    Egentligen är det ganska sjukt att killar i grupp/ ensamma/ två-två över 25 inte kan åka till Thailand utan dessa misstankar. Men jag tänker likadant, framförallt män i arbetarklassen alternativt ensamma män över 35 oavsett samhällsklass? 

  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2023-01-12 19:21:37 följande:
    Vet du vad, jag orkar inte försöka få dig att förstå längre.

    Kommentera någon annan istället. Jag håller mig till folk med läsförståelse.

    Kram på dig {#emotions_dlg.flower}

    *Hopplöst fall*
    Jag läste vad du skrev och du skrev att han nog inte är  på det klara med hur han vill satsa. Det var ditt svar till mig, vad jag skrivit förändrar ju inte det. Och då menar jag att om det är så, jag vet inte om det är så, men om, så är det ju mycket möjligt att han kommer inte vara monogam med TS. Kanske kommer han ha sex med andra därborta i Thailand.

    Och jag bryr mig inte om vad du tycker om mig eller om du väljer att inte diskutera med mig. 
Svar på tråden Pojkvän sa att han ska hora runt i Thailand.