• Anonym (Paran­oida Pia??)
    Sun 15 Jan 2023 03:20
    30540 visningar
    148 svar
    -1 +1
    148
    30540

    Sugen på en kompis unga dotter??

    Fakta: min man och jag har några goda vänner som har två döttrar på 17 och 14 år. Såg i min mans mobil att han bildsökt på Google på deras döttrar. 
    (vad du anser om att jag kollar hans mobil är inte grejen i just denna tråd denna gång) 
    det var ca 20 klick på bilder på tjejerna han hade kollat på. 


    Hur hade du tolkat sökningen? Hur hade dina tankar gått? 

  • Svar på tråden Sugen på en kompis unga dotter??
  • Anonym (M)
    Sun 15 Jan 2023 11:49
    #13
    -1
    Anonym (Paranoida Pia??) skrev 2023-01-15 11:26:51 följande:
    Bra och då kan du ha på ditt ansvar om han kommer förgripa sig på en 14 åring på sitt jobb

    Det är på hans ansvar och ingen annans.


    Eller är det kanske FLs ansvar då som inte tillåter den typen av inlägg på sitt forum, som uppmanar till brott som dataintrång?

    Förresten fattar jag inte hur ett spionprogram eller vad det nu är som nu pratar om i tråden skulle kunna förhindra vad han gör på sitt jobb.

  • Anonym (Räkan­)
    Sun 15 Jan 2023 12:07
    #14

    Han kan ju också bara vara nyfiken.

  • Anonym (G)
    Sun 15 Jan 2023 12:33
    #15
    -2 +3

    Jag upptäckte att min livspartner har surfat på sekelskiftestapeter, så jag är lite i samma sits. Det är förvisso inte heller olagligt, men vem gör något sånt? 

  • Anonym (Datai­ntrång­)
    Sun 15 Jan 2023 12:43
    #16
    -5 +2
    Anonym (Paranoida Pia??) skrev 2023-01-15 11:28:26 följande:

    Så jäkla pk och fröken duktig så hellre komma med pekpinnar om det än skydda ev utsatta barn. Men fakta kan jag gå vidare med detta. Utan kan han fortsätta i det dolda. Tack!


    Skärp dig.
    Du kan inte gå vidare med detta genom att begå brott själv.
    Påpekande om brott innebär inte att man inte vill skydda utsatta barn. Men det förstår du säkert själv egentligen.
  • Anonym (h)
    Sun 15 Jan 2023 12:49
    #17

    Hur finns det ens mer än max en bild på dessa fullt synligt på google? Inte vanligt

  • Anonym (Anony­m)
    Sun 15 Jan 2023 13:09
    #19
    -4 +1
    Anonym (!!!) skrev 2023-01-15 13:02:03 följande:
    Googla spy app. Har han iPhone eller android? Plugga på hur man gör installationen. Den kan vara lite meckig. Glöm inte att radera sökhistorik, nedladdade filer osv efteråt.

    Ni som tjatar om brott i tråden. Detta är för att förhindra ett betydligt värre brott så håll käften bara. Fast ni kanske är pedofiler själv..
    Det är väldigt lång väg att kolla på bilder på sociala medier till att begå brott.  

    Låter rätt sjukt att installera spion program pga detta...
    Snacka om en höna av en fjäder.
  • Sun 15 Jan 2023 14:14
    #18

    Hebefili är nog närmare det du oroar dig för. Wikipedia har en ganska genomgripande artikel. 

  • Anonym (G)
    Sun 15 Jan 2023 14:16
    #19
    -3 +1

    Exakt!
    Det är garanterat brottsligt att i smyg installera. Om hon känner att han gjort något som inte matchar med hennes syn på världen gäller det i så fall att ta ett snack och/eller separera.

    Vad skulle steg två vara om hon stoppar in en keytracker? Alternativen är att hon inte hittar något som är brottsligt eller något som eventuellt kan vara det. Om inget hittad, vad gör hon då? Anmäler sig själv till polisen och / eller berättar för sin resp.? 

  • Anonym (korve­n)
    Sun 15 Jan 2023 18:00
    #21
    +3

    hebefili eller vad det heter. det är också ett brott, du som ville anmäla inlägg.

    när jag var 14 år lekte jag liksom med Barbie fortfarande.

  • Anonym (korve­n)
    Sun 15 Jan 2023 18:04
    #21
    -1
    Anonym (Paranoida Pia??) skrev 2023-01-15 03:20:53 följande:
    Sugen på en kompis unga dotter??

    Fakta: min man och jag har några goda vänner som har två döttrar på 17 och 14 år. Såg i min mans mobil att han bildsökt på Google på deras döttrar. 
    (vad du anser om att jag kollar hans mobil är inte grejen i just denna tråd denna gång) 
    det var ca 20 klick på bilder på tjejerna han hade kollat på. 


    Hur hade du tolkat sökningen? Hur hade dina tankar gått? 


    Trist TS att tråden blev helt offtopic. 

    Men lita på din magkänsla och en annan variant än att samla bevis är att konfrontera honom och se hur han reagerar. Lita på den känsla du har.
Svar på tråden Sugen på en kompis unga dotter??