Någon mer som tar Apiforce/Bidrottninggelé?
Hej! Är det någon mer som tar t.ex. Apiforce i sin cykel nu och hoppas på graviditet? 😊 Vore kul att följas åt! Jag är på cykeldag 6 nu, ska bli spännande att se om det ger nåt. Sist jag provade blev jag gravid första cykeln med Apiforce, kan absolut vara en slump, men tror mina hormoner var lite huller om buller efter ett tidigt missfall den gången. Men gravid blev jag och en dotter fick jag, och det är värt ett försök efter ett annat missfall i december ☺️

Känner mig dock inte ett dugg gravid så jag har kanske inte heller några höga förväntningar... fast man lever ju på hoppet så länge man kan
Fortsätter att hålla tummarna för oss och så hörs vi nästa vecka igen!
Vad underbart och vad glad jag blir för din skull! :) Du skrev ju ovan att du inte kände dig gravid och inte hade några större förhoppningar, fick du några andra symtom sen eller kom det som en total överraskning?
Vad underbart och vad glad jag blir för din skull! :) Du skrev ju ovan att du inte kände dig gravid och inte hade några större förhoppningar, fick du några andra symtom sen eller kom det som en total överraskning?