• Anonym (Sextionian)

    69'an, bu eller bä och hur gör ni?

    Vad har du för erfarenhet av 69'an och vad tycker du om den?

    Rösta och svara sedan gärna på frågorna.

    Vissa hävdar att de inte kan koncentrera sig på att både ge och få samtidigt. Detta har jag lite svårt att förstå. I ett intimt förhållande och vid sex så kysser och kramar man, smeker och masserar samt knullar (vaginal penetration), samtliga involverar att både ge och få samtidigt. Varför skulle det inte fungera i just 69'an?

    Berätta om hur dina erfarenheter ser ut.

    Bara som uppvärmning eller fram till den enes eller bådas orgasm?

    Ligger ni på sidan eller överst/underst eller stående eller annan variant?

    Vem i paret har respektive position?

    Oralt eller handjobb eller båda?

    Kompletterar ni med leksaker?

    Anal stimulans också?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 69'an, bu eller bä och hur gör ni?
  • Anonym (Bert-Ove)

    En nackdel för oss är att vi gärna lyssnar på erotiska noveller medan vi smeker och slickar varandra. När det blir väldigt skönt spänner min fru låren runt mitt huvud, och då hör jag ju ingenting längre! 

  • Anonym (Njaa)
    Anonym (Bert-Ove) skrev 2023-04-26 14:59:55 följande:

    En nackdel för oss är att vi gärna lyssnar på erotiska noveller medan vi smeker och slickar varandra. När det blir väldigt skönt spänner min fru låren runt mitt huvud, och då hör jag ju ingenting längre! 


    Hahahaha, lite som Babben sa om telefonsex
    -När man väl har fått in luren så hör man ju inte vad de säger.......
  • Cunnilina

    Hahaha, fick skratta lite åt de två sista inläggen! 😂

  • Jim84

    Jag tycker väl det är okej, men valde att jag inte gillar. När min tjej suger av mig vill jag hennes vackra ansikte eftersom jag tänder på ögonkontakten och att det är skönare när jag ser vad hon gör med tungan, läpparna osv. Omvänt tycker jag om att helt koncentrera mig på henne då jag slickar henne. 69:an funkar dåligt för båda för att få orgasm. Men vi gör det ibland, då mest liggande på sidan.

  • Anonym (Xyrks)

    Man,älskar 69,an.

    Jag föredrar att vara på topp,tycker att avsugningen ger en mer "mjölkande" känsla då.
    Samt att det ger mig en lättare tillgång till kvinnans kön,både för tunga,fingrar eller leksaker.

    Har invigt några tjejer genom åren och dom har alla älskat den,även en som i början var helt emot att jag skulle skicka henne,dåliga erfarenheter sen tidigare tydligen.

    Men efter att ha testat på "min" variant av 69,an så var det en återkommande favorit enligt henne.

  • Tom Araya
    Anonym (Xyrks) skrev 2023-05-12 13:32:56 följande:

    Man,älskar 69,an.

    Jag föredrar att vara på topp,tycker att avsugningen ger en mer "mjölkande" känsla då.
    Samt att det ger mig en lättare tillgång till kvinnans kön,både för tunga,fingrar eller leksaker.

    Har invigt några tjejer genom åren och dom har alla älskat den,även en som i början var helt emot att jag skulle skicka henne,dåliga erfarenheter sen tidigare tydligen.

    Men efter att ha testat på "min" variant av 69,an så var det en återkommande favorit enligt henne.


    Postnord? Då kan jag förstå den dåliga upplevelsen-
  • Anonym (X)

    Jag föredrar att bara Ge när jag suger av honom, kommer lätt av mig när det blir för skönt om han slickar mig samtidigt. Jag älskar att suga och blir väldigt kåt av det själv och vill därför kunna ha fullt fokus på det. Men min sambo älskar 69 så det blir en del av det med såklart. Har precis beställt hem ett gäng Butt plugs nu som jag ska prova för första gången och då ser jag framemot 69, med mig överst så han kan slicka och leka med pluggen samtidigt. 

  • SkogsTjej
    Anonym (X) skrev 2023-07-09 22:02:26 följande:

    Jag föredrar att bara Ge när jag suger av honom, kommer lätt av mig när det blir för skönt om han slickar mig samtidigt. Jag älskar att suga och blir väldigt kåt av det själv och vill därför kunna ha fullt fokus på det. Men min sambo älskar 69 så det blir en del av det med såklart. Har precis beställt hem ett gäng Butt plugs nu som jag ska prova för första gången och då ser jag framemot 69, med mig överst så han kan slicka och leka med pluggen samtidigt. 


    Det låter himmelskt!

    Se till att ha mycket glidmedel till hands och att ta det lugnt och försiktigt med plugsen, hela ska inte in i ett enda svep (och det är dessutom skönare att ta lite tid med att värma upp rumpan) Solig
  • Anonym (Man47)

    Älskar 69:an. Jag och min fru gör den ofta. Brukar börja med att jag skickar henne tills hon är väldigt kåt. Sen sätter / lägger jag mig över henne och hon suger av mig. Är hon riktigt kåt låter Hon mig knulla henne djupt i munnen / halsen samtidigt som jag skickar henne. Ofta går det för henne så och då vill hon att jag knullar hennes fitta. Det händer även att vi kommer samtidigt i 69:an, vilket vi båda tycker är jätteupphetsande. 


    Kort sagt, vi kör 69:an både som uppvärmning och ibland som ?hela grejen?. 

Svar på tråden 69'an, bu eller bä och hur gör ni?