• Minimalla

    Norrköpingstråden del 7

    Det är dags att starta upp en ny tråd igen så vi inte tappar bort varann...

    Här i Norrköpingstråden träffas vi som är sugna på att fika, promenera eller bara umgås, med eller utan barn, fl-veteraner såväl som nybörjare.

    Så välkommen in för att prata om allt möjligt, men framförallt för att spåna på när nästa fika ska äga rum!


    Det skulle sitta fint med en kopp kaffe
  • Svar på tråden Norrköpingstråden del 7
  • luull

    vi kan nog komma med bussen ( gubben föreslog cykla) han är inte klok nånstans :).
    gubben är Patrix här på fm.
    Nu blir det promenad till minigolfen i vrinnevi i solen
    vi hörs.

  • Misi

    Glassfika på smultronstället alltså? Fast vädret ska bli sämre?

  • 1malle

    Nu som först har jag skrivit ner en förlossningsberättelse....

  • 1malle

    Mina skoskav har nu läkt o jag är inne på det här med att promenera... men ner till sörping...nja även jag har mina gränser..
    Vill inte riskera att få skoskav igen...
    en diabetiker ska ju vara lite extra rädd om fossingarna...
    Tar mina promenader inom norrköpingsgränser...hmmm...det där lät som om jag traskar till lindö var o varannan dag..men så e icke fallet.. *ler*...

    Men Linkan... idén var ju inte så tokig...

  • Matilda86

    På tal om smultronstället var jag där idag...mums* haha andra gången för i år.

  • KisseKattmamman

    Hej å hopp!!

    Har missat å skriva att det är fika på färgaregården kl 1300 - jag firar att jag fyller år idag å alla är välkommna å ta en kaffe med oss!!!!

    -Å vill man inte fira så är man välkommen å bara fika...

    Kram kam på er!

  • Linkan71

    Grattis kissekattmamman JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA.............................

    Vi kan tyvärr inte komma idag eftersom vi skall på öppnaförskolan med några kompisar till Emelie

    Ha en bra dag alla

  • Misi

    Kan tyvärr heller inte komma dag... Jättesynd att jag inte viste det tidigare men ha et så trevligt så får vi se om jag kan nästa gång. Kanske kan få veta det En dag tidigare?? Eller är det jag som missat?

    Kram på er!

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7