Fråga experten: Inaktiva: Fråga om sjukförsäkringen forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fusk med sjukpenning av Anony­m (Maja­) Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försäkringskassan
Äldre 9 May 08:51
1,5k 1 Hej! Om jag misstänker att en "vän" begår brott genom att jobba när hen är sjukskriven, hu... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försä­k­rings­k­assan Äldre 9 May 08:51
1
1,5k
Sjukskriven av Anony­m (Sjuk­) Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försäkringskassan
Äldre 9 May 08:21
778 1 Har precis fått sjukintyg av läkaren. Ska jag skicka det till F-kassan eller ska jag bara... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försä­k­rings­k­assan Äldre 9 May 08:21
1
778
Företag av Anony­m Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försäkringskassan
Äldre 8 May 11:57
696 1 Hej Jag funderar på att starta mitt eget företag, men vad händer om jag blir sjuk? Kan j... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försä­k­rings­k­assan Äldre 8 May 11:57
1
696
sjukskriven/semesterresa av Anony­m Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försäkringskassan
Äldre 7 May 16:52
1,2k 3 Hej! Är föräldraledig fast sjukskriven.. Min man tar hand om barnen (vab) FÅR... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 May 16:52
3
1,2k
50 % sjukskriven 50 % föräldraledig - SGI skyddande? av Anony­m (Fogl­o­ssnin­g­) Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försäkringskassan
Äldre 7 May 09:12
2,6k 1 Jag har fått en väldig foglossnig, men läkaren sa att man troligtvis bara kunde sjukskriva... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 May 09:12
1
2,6k
Ersättningsnivå av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försäkringskassan
Äldre 7 May 08:23
648 1 Hej på er!!!... känns bra att man kan hitta er lite vart som helst =) Är det 80% av inkom... Inaktiva­: Fråga om sjukförs­äkringen Försä­k­rings­k­assan Äldre 7 May 08:23
1
648