Fråga experten: Inaktiva: Gästexperter forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Matte 3C hjälp! av celes­t­eswed­e­nbest Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,6k 0 Hej,Jag håller på och läser upp en mattekurs som jag inte klarade undra gymnasietiderna.Le... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,6k
Essentiell Trombocytos av Irre7­8 Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,2k 0 Hej. Jag har just fått beskedet att jag har en blodcancer sjukdom som heter Essentiell Tro... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,2k
Falskt fb-konto, ta reda på vem? av Anony­m (Frus­t­rerad­) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Frustrerad)
Äldre 1 Feb 09:30
3,4k 1 En person som skapat "falskt" facebook konto har skrivit massa olämpliga saker. Bland anna... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Frustrerad) Äldre 1 Feb 09:30
1
3,4k
Hoppa av gymnasiet och jobba av Anony­m­Klara­r­InteP­r­essen Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,3k 0 Hej jag är en 16 årig tjej som går på gymnasiet (samhäll beteendevetenskap), jag är extrem... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,3k
min son röker "marrajonana" av oroli­g­mamma­2­1 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,6k 0 har kommit på min son som tydligen rökt "marrajonana", och har sagt till honom att sluta m... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,6k
födelsedags present? hjälp!!! av Anony­m (Hmm) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Hej! Det är så att min kille fyller 20 år snart och vet inte riktigt vad jag ska ge honom.... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Hur får jag reda på om min man är otrogen??? av Anony­m (chic­k­a) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,2k 0 Hej!Min sambo är väldigt konstigt ibland, jag får aldrig det rätta svaret från honom, exem... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,2k
Fråga Elsa av Anony­m (Elsa­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,1k 0 Hej,Jag heter Elsa och är medial. Fråga mig gärna vad som helst :) Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,1k
Varför gör inte Uskor som Ssk vill enligt rapportöverföring? av Mehed­e Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,3k 0 Jag läser till sjuksköterska och har fått i uppgift att undersöka problemet med överföring... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,3k
Symtom från urinblåsa? av Anony­m (Unde­r­livsb­e­kymme­r­????) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,6k 0 Hej är en tjej på 34 år. Jag har sedan 5 veckor tillbaka haft bekymmer med täta trängninga... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,6k
Islam av sjaog­y­a Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,6k 0 Hej! Jag har uppgift tills i vecka då jag behöver veta hur muslimernas tro är om hur värld... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,6k
Tandlossning?!! av There­s­eSomi­i­na Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,8k 0 Hej! För några månader sedan hade jagen dunkade smärta i tandköttet (underkäken) och märk... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,8k
Uppehållstillstånd av Anony­m (sten­k­an) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,4k 0 Jag gifte mig 7 augusti 2014 med en kvinna från Moskva. Vi gifte oss i SverigeHon sökte up... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,4k
Seroquel, quetiapin som sömnmedicin av Anony­m (sove­r­bra) Inaktiva­: Gästexpe­rter 14,1k 0 Hej, jag har några funderingar ang. Seroquel/quetiapin för insomning och som sömnmedicin.... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
14,1k
Ångest av Husse­b­adger Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,7k 0 Hur får jag bort ångest har suttit hemma 4 dagar och haft kraftig ångest? Jag har inte tag... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,7k
datasystem av hary Inaktiva­: Gästexpe­rter 957 0 Har idag stationär dator med Windows XP  från 2006  som inte uppdateras längre och kan int... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
957
körkort och teori av Cissi­2­801 Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,0k 0 Hej! Jag vet inte om jag hamnat rätt?! Men jag försöker ändå... Jag ska ta tag i mitt kö... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,0k
orolig kille av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: Gästexpe­rter 908 0 Hej! Jag och min sambo har varit i hop i 5 år. Vi har en pojk på 2 år som är inne i sin tr... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
908
Har du...? Är du...? När...? av Askin­g­alot Inaktiva­: Gästexpe­rter 822 0 Tänkte köra igång en lek där vi turas om att ställa en fråga. T.ex frågar jag: Är du grav... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
822
0m alkohol och sånt? av buste­r­26 Inaktiva­: Gästexpe­rter 877 0 Hej!Jag dricker inte så mycke  bara någongång när jag känner fört isåfall jag vet hur farl... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
877