Fråga experten: Inaktiva: Socialdemokraterna forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
HÖjt underhåll och försörjningstöd ? av Latif­a­h Inaktiva­: Socialde­mokrater­na 1,4k 0 KOmmer inte normen ändras nu när underhållet höjts? Vi som försöjningstöd gynnar oss inte... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Obesvarade
0
1,4k
Tanke av ahmil­l­ionai­r­e Inaktiva­: Socialde­mokrater­na 903 0 Jag har legat sömnlös i många nätter irriterad på det svenska folket som verkar bara fokus... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Obesvarade
0
903
Skattepolitik bostadslån av Fredd­e­67 Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 14 Sep 16:16
706 1 Hej,Av någon anledning verkar inte några politiker tala ur skägget. Vad är S inställning t... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 14 Sep 16:16
1
706
Inte förälder...än av SaraB­N Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 13 Sep 13:38
966 2 Tycker ditt parti att det är rätt att man får olika många IVF-försök beroende på var man b... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 13 Sep 13:38
2
966
Kommer ni ta bort vårdnadsbidraget? av kalla­g Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 13 Sep 13:12
1,7k 1 Jag och min man är gravida och planerar att använda oss av vårdnadsbidraget för att kunna... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 13 Sep 13:12
1
1,7k
Varaktig sjukersättning av Anony­m (Sjuk­) Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 12 Sep 18:02
1,2k 1 Hej! Jag har varaktig sjukersättning sedan 2008 dvs enligt de nya reglerna. Vad kommer hän... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 12 Sep 18:02
1
1,2k
Varför ska jag rösta på S och inte V? av boegr­o­ev Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 12 Sep 18:00
855 1 Ja, som rubriken lyder.Vad är dom viktigaste skillnaderna mellan S och V som gör att jag b... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 12 Sep 18:00
1
855
Tre skäl till att man ska rösta på er? av Kofot Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Kofot
Äldre 9 Sep 10:10
837 2 Om ni fick ange tre skäl till varför man borde rösta på Socialdemokraterna vilka skäl skul... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Kofot Äldre 9 Sep 10:10
2
837
Kollektivtrafiken av Anony­m (Milj­ö­tänka­r­en) Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 3 Sep 17:28
830 1 Jag skulle vilja att fler struntade i bilen - hur ska ni göra med kollektivtrafiken runt o... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 3 Sep 17:28
1
830
Förskolan av Anony­m (Undr­a­r en mamma­) Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socialdemokraterna
Äldre 3 Sep 17:14
784 1 Hur ska ni göra förskolan bättre? Jag bilr så matt av att personalen alltid är så stressad... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Socia­l­demok­r­atern­a Äldre 3 Sep 17:14
1
784
Tre skäl till att man ska rösta på er? av Kofot Inaktiva­: Socialde­mokrater­na 706 0 Om ni fick ange tre skäl till varför man borde rösta på Socialdemokraterna vilka skäl skul... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Obesvarade
0
706