Paranormal

2908 visningar
12 svar

Hej!
Jag är väldigt intresserad av det paranormala och skulle vilja "arbeta" inom ämnet. Ska strax börja på en utbildning som ger mig paranormal investigator certificate. Jag bor i Jönköpingstrakten och undrar om det finns några där ute som håller på med undersökningar av hemsökta platser som redan har en grupp eller som är intresserade av att starta en med mig. Har en vän som också är inne på detta och vi skulle behöva vara ett antal medlemmar som kan arbeta tillsammans. Är du intresserad av att lägga lite av din tid på att studera det paranormala och hjälpa människor så hör gärna av dig. Det bästa vore om du bodde i småland eller gränsande län, Göteborg och Örebro går också bra. 


Det jag tänker är att vi är en grupp på ett antal medlemmar som alla är seriösa och villiga att arbeta med detta. Som start vore det bästa om vi läser kursen som ger oss Paranormal investigator certificate och då lär oss från grunden samt mottager bevis på att vi har rätt att göra det vi gör. Tillsammans får vi köpa in den utrustning vi behöver. Arbetet handlar väl mest om att resa tillsammans, ta reda på fakta, bakgrund och sedan undersöka hemsökta platser. Kommer säkert bli fantastiska upplevelser och nya vänskaper :)  

Aktivitet i gruppen
Skapad av: Julia 271 Äldre 16 Jan 20:23 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Julia 271 Äldre 22 Nov 12:28 Senaste: Obesvarade
0
Ny medlem
Skapad av: Julia 271 Äldre 25 Sep 17:20 Senaste: Obesvarade
0
Ny medlem
Skapad av: Julia 271 Äldre 18 Sep 21:03 Senaste: Ivänt­anpål­ivet Äldre 20 Sep 15:15
Jag heter Nathalie, är 23 år och bor i Östergötland. Har en dotter på 15 månader, där ligger såklart mitt största fokus just nu. Jag har använt mig av min mediala förmåga i snart tre år.
Skapad av: Julia 271 Äldre 18 Sep 21:07 Senaste: Julia 271 Äldre 19 Sep 15:35
Julia 271
Det vi nu måste göra är att hitta intresserade, seriösa medlemmar som är villiga att lägga ner tid på gruppen. När vi har medlemmarna vi söker bör vi under samma tidsperiod gå kursen, så.
Skapad av: finsk­aflik­kan Äldre 18 Sep 20:55 Senaste: Julia 271 Äldre 18 Sep 22:02
Julia 271
Kolla på mitt andra inlägg så ser du :)
Ny medlem