Åhlénsgruppen

245561 visningar
1649 svar








Välkommen till Åhlénsgruppen!


Här kan du följa våra testpaneler som provar och utvärderar olika barnprodukter från Åhléns sortiment. Diskutera trender och barnkläder med andra gruppmedlemmar och med mig, Åhléns barnklädesexpert Lotta Kvarnung och få tillgång till en massa erbjudanden, tips och tävlingar.

Vi på Åhléns försöker hela tiden jobba för att göra den ofta lite stressiga vardagen en aning enklare och lite bättre. Dessutom vill vi gärna sätta en liten guldkant på den också. Vi vet ju hur det är, man ska hinna med hemmet, sig själv, barnen, vännerna och ibland blir inköpslistan och to-do-listan väldigt lång. Hos oss finns allt under ett och samma tak - mode, skönhet och heminredning - och nu har vi också samlat allt för barnen på en och samma avdelning. Kläder, accessoarer, leksaker, skolprylar, böcker och inredning till barnrummet, allt samlat i en egen liten värld.

Med vår grupp här på Familjeliv.se vill vi precis som i våra varuhus guida och underlätta för alla mammor, pappor och blivande sådana. Här får du en massa bra tips och råd om allt från vårens trender och färger till vad man ska tänka på när det är dags för nya ytterplagg eller vad man behöver till en liten nyfödd.

Hoppas vi ses!

Lotta Kvarnung








Välkommen!


Aktivitet i gruppen
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Ny medlem
Skapad av: Chris­tine1­983 Äldre 1 Jun 07:42 Senaste: Armbr­o Äldre 16 Mar 13:20
Jag är också intresserad av att vara testpilot, har tvillingtjejer på 9 snart 10månader och bor i Västerbotten. :)
Skapad av: mojje­lisa Äldre 7 Mar 20:23 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 15 Nov 15:10 Senaste: fabbe­mam Äldre 14 Jan 20:19
Intresse anmälan via annons på FL o så blev vi uttagna. ...
Skapad av: alex8­6 Äldre 21 Nov 10:45 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 15 Nov 15:07 Senaste: fabbe­mam Äldre 17 Nov 15:23
VA KUL o SPÄNNANDE! Har aldrig provat Åhlens ytterkläder förut! Fabbemam  
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 17 Sep 10:22 Senaste: feliz­e Äldre 14 Nov 19:19
felize
ikej tack för svar! får ta de nästa vecka när jag har ärenden till stad med åhlens :)
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 3 Oct 15:08 Senaste: Lotta Kvarn­ung Äldre 8 Nov 11:33
Tack för alla bra kommentarer, åsikter, idéer och förslag. Fina bilder och fint engagemang! Vår designavdelning kommer ta del av era synpunkter och framåt kommer vi med er hjälp bli ännu bättre! Tack.
Skapad av: Dij3 Äldre 6 Nov 18:48 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Nr 14 Äldre 23 Oct 13:40 Senaste: Liloo­lei Äldre 23 Oct 17:02
Ring Ullared? :) Jag är också nyfiken.
Skapad av: Stålm­amma Äldre 20 Oct 10:14 Senaste: Stålm­amma Äldre 20 Oct 10:18
Nu blev det här inlägget lagt helt fel
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 11 Oct 14:24 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: anncl­a Äldre 10 Oct 21:38 Senaste: anncl­a Äldre 10 Oct 21:53
anncla
Ops.....skrev visst på fel ställe...
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 30 Aug 13:02 Senaste: Lotta Kvarn­ung Äldre 10 Oct 09:38
Hej igen :) De borde ha kommit fram. Kan inte du maila mig din adress igen till [email protected] så ska jag dubbelkolla detta direkt. Tack! Ha en fin dag! Lotta*
Skapad av: Stens­ture Äldre 8 Oct 08:55 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 25 Sep 13:25 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Smula­n09 Äldre 25 Sep 09:20 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Lotta Kvarn­ung Äldre 7 Sep 09:29 Senaste: Mamma­tillA­lva Äldre 23 Sep 23:36
Kan inte anmäla mig som testpilot? :(
Skapad av: Linda­nÖ Äldre 4 Sep 15:29 Senaste: Forum­värd Äldre 4 Sep 16:52
Hejsan! Är du sugen på att bli testpilot? Vad bra! Då kan du anmäla dig här: http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/ahlensgruppen-405/hem/lotta_kvarnung Klicka på bannern och fyll i dina uppgifter.
Skapad av: brago­jojjo Äldre 4 Sep 16:43 Senaste: Obesvarade
0
Skapad av: Vitpy­ttan Äldre 4 Sep 16:01 Senaste: Obesvarade
0