• jacklin

nya ullared/gekås-tråden

Hej!

Är ny här. Hittade denna nu. Kul med lite annat än bara barnprat

Jag var där igår faktiskt. Lite folk och det var skönt.

• jacklin

Vi bor i Borås och det tar väl ca 50 min dit, så vi åkte vid 16 tiden igår. Har även gjort så på löningsdagen och det har vart lugnt.

Köpte inte så mycket denna gången. Följde med mamma dit för hon ville. Själv så var jag där för ca 2 veckor sedan och då shoppades det
    Massor med barnkläder. Hade knappt några sommarkläder till någon av mina pojkar.

• jacklin

Samma här. Måste köpa till mig och min son, vi ska börja skolan båda två

• jacklin

Ja i första hand så är det nya skolkläder till pojken, ryggsäck och pennor och allt som han behöver. Ska nog passa på och köpa lite nya kläder till lillen med då, lite höstkläder tror jag

• jacklin

Jag brukar aldrig ha en lista när jag ska dit, vet att vissa saker behöver jag, så man brukar köpa mycket mer än man egentligen behöver. Barnen får ganska mycket leksaker när jag är där. Hmm inte så bra kanske, de leker inte med de så mycket

• jacklin

Oj, det finns såååå mycket där.

kökssaker, hästgrejer, leksaker, hygiensaker, bilvård, gardiner, lakan, mattor, tv och en massa andra elektroningsaker, filmer, musik, tv-spel och givetvis en massa kläder

har säkert glömt hälften

ska själv dit i slutet på nästa vecka eller början på veckan efter, ska bli kul.

• jacklin

Man kan ringa till deras kundtjänst på 0346-37500 eller maila  [email protected]   så får du veta om det finns eller när de kommer

• jacklin

nu är det bara 2 nätter kvar tills vi ska till Ullared

Tänkte kolla med er som vart där nyligen om ni kommer ihåg några priser på herrjackor (sommar)??

• jacklin

Pris på herrjackor (sommar)????

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden