nya ullared/gekås-tråden
Oj vet inte exakt men det kan nog ta max en timma att köra dit, så det är inte så långt. Bor i Borås och det tar ca 1 timma och det är ca 80km dit.
ska dit imorgon
Oj vet inte exakt men det kan nog ta max en timma att köra dit, så det är inte så långt. Bor i Borås och det tar ca 1 timma och det är ca 80km dit.
ska dit imorgon
NU har man vart där igen. Lungt och skönt, inte mycket folk alls. Köpte inte så mycket denna gången, det gick bara på 1103kr, men kompisen köpte för ca 2500kr och den massa kläder bara.
jopp, vi åkte redan 7 så det var svalare att köra. tar ca 1 timma.
Jag köpte inte så mycket, men lite vart det.
Blöjbadbyxor till Anton för 50kr
Jeans till Viktor för 99kr
Shorts till Viktor för 70kr
Munkjacka till gubben för 119kr
Fotopapper 40st för 99kr
Plånbok till mig för 80kr
Nattlinne till Kompisens tös dör 40kr
2 st Ninja Turtles figurer till de äldsta för 70kr st.
Och sen lite godis och hygienarticklar.
Kompisen köpe mest bara kläder och hon fick en massa för 2500kr
Oja det är ju det. Ska dit med en annan kompis nu innan skolan börjar, ska inte köpa så mycket då heller, men ska börja spara en massa pengar så man kan åka dit i oktobet/november och köpa till våran nya lägenhet och julklappar till ungarna och då behövs en del pengar.
Det var såååå lugnt idag där att jag kunde gå i lugn och ro och bara titta på sakerna och se riktigt vad de har så man kan planera bättre nästa gång. Sen hade jag en massa tid över med, för kompisen tog tid på sig hennes första besök
Jag vet att de har haft mattor för barn, i alla fall en sådan bilmatta, köpte min där för ett par år sedan.
Inte ännu, vad vi såg, ska dit innan skolan börjar igen, ska kolla med de
Jag brukar handla mellan 600 och 2500 kr när jag är där, men det är ju klart, det är ju inte så långt för mig att åka, ca 50 min, så man kan åka dit oftare. Fast nu har jag vart där för ofta så jag har tröttnat lite, så ska åka nu innan skolan börjar igen och sen får jag försöka hålla mig borta tills vi har flyttat och när det blir dags för julklappsköpen.