Inlägg från: crescendo |Visa alla inlägg
  • crescendo

Borra i väggar

Jag har ju nyss blivit sambo och vi håller på att sätta upp en massa grejer i lägenheten. Gardiner, hyllor, speglar m.m. Vi har dock märkt att våra väggar inte är de lättaste att borra i :/. Borren kommer en bit in, sen blir det tvärstopp och stenhårt. Så vad gör man? Finns det några lösningar istället för att borra? Hjälp, ogillar mitt halvfärdiga hem

• Svar på tråden Borra i väggar
  • crescendo

Slagborr har vi testat. Det vi vill sätta upp är en spegel, en hylla och en gardinstång, några tips?

• crescendo

Ja, vi har använt några färdiga hål till gardinerna i köket. Efter att vi försökt att borra nya vid sidan av . Sen såg vi att de andra hålen passade in när det inte gick att borra. Inte så smart. Det kanske är vår slagborr som är dålig, vi får väl kanske prova att låna någon annans. Men kan man fråga en granne om sånt när man inte känner någon?

• crescendo

Tack så mycket för alla svar! Vi ska försöka låna någon annans slagborr när vi får tid och ork

• crescendo

Stiarna - Var hyr man en sån?

• crescendo

Shit... Detta är ju en hel vetenskap. Haha. Jag måste ha proffessionell hjälp tror jag :P

Svar på tråden Borra i väggar