Inlägg från: Anonym (kontroll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kontroll)

Jag är så lättirriterad!

Har kikat lite tillb. i tr. o. i mycket känner jag igen mig. OK, jag är hemma m. mina barn o. skillnaden mellan hur jag bemöter dem o. min man/ andra "utomstående" är slående. Sedan är det inte utan ors. jag valde aliaset kontroll för det är ngt. mycket viktigt för mig.
    Skönt på ngt. sätt att se att man inte är ensam....

• Anonym (kontroll)

Precis, att behöva känna att man anstränger sig för att vara "normal" för sina barn iaf för de små är oerhört jobbigt!
    Skulle också vilja vara ifred, o. kunna ta hand om mig själv, hemskt o. skriva, värre o. säga!
    Tös: ngt. råd, du som verkar veta?

• Anonym (kontroll)

Skulle det då i så fall vara detta som utlöst fibromyalgin i kroppen på mig iaf delvis kanske?

• Anonym (kontroll)

Kanske kan stämma lite, för många som har fibro har även magproblem.

• Anonym (kontroll)

Anonym (mia) du kunde lika gärna beskrivit min situation, jag kan inte heller alls behärska mig så bra gentemot någon (oftast närstående).
    Däremot verkar det antidepressiva prep. jag fått att fungera nu!
    Jag får sova om nätterna, o. orkar med allt bättre än innan.
    Oljor som eyeque o. likn. har jag gett min son som tyvärr verkar ärvt detta fr. mig med framgång. Lycka till!

• Anonym (kontroll)

Kära TS: Har också 4-åring med milj. frågor o. inga begr. på energin trots värmen. Skall kanske få hjälp vad det g. honom ang. adhd etc. Hoppas att det går att utesluta.

Svar på tråden Jag är så lättirriterad!