Inlägg från: Anonym (samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (samma)

Jag är så lättirriterad!

Jag känner igen mig precis!! Och detta började efter mitt 2:a barn föddes för 8 mån sen. Jag känner som PMS x 100 fast hela tiden!!
    Men jag kan ändå känna att jag mår liiite bättre precis när mensen kommit igång men mestadels av tiden mår jag dåligt. Kan det vara PMS ändå eller kan depression också vara beroende av menscykeln?
    Jag ska till VC på Torsdag för jag vill också ha Citolapram. Men tänk om det "bara" är mycket svår PMS, vad gör man då? Hur vet man det? Symptomen verkar ju vara demsamma...

• Anonym (samma)

Jag har börjat med Citalopram idag.
    Hur går det för dig TS? Jag började med en halv tablett idag och jag tycker jag känner av den Kännt mig konstig lite yr huvudvärk allmänt skumt. Jag är orolig för hur jag kommer att må när jag nått min maxdos *blää*

• Anonym (samma)

Gnällfia: Jag fick fylla i en sån där självskattning och den visade på måttlig depression. Så han bedömde det som sådan. Jag berättade att jag kan må bättre åtminstone under den veckan jag har mens men han verkade inte tycka att det var PMS eller så tänkte han att det hjälper med Citalopram oavsett. Jag hoppas det hjälper mot PMS också!

Svar på tråden Jag är så lättirriterad!