Inlägg från: Borbuleta |Visa alla inlägg
  • Borbuleta

Mammakläder på H&M, Lindex och Kappahl ??

KappAhl har BARA byxor och då mest jeans, långa. På KappAhl hittade jag en strandklänning i vitt med blått blommönster på som kommer användas i sommar, enkel och fin. Fanns i svart-vitt också. 239:-.
    Lindex tycker jag hade trist sortiment med massa muddar och volanger som jag aldrig ens tittat åt om jag inte varit förpassad till dessa fåtalet plagg.
    H&M är OK, funkar i basen, besvikelse var att det var utplockat i storlekarna och mest hängde S och XS kvar... Deras solklänning ser så skön ut i trikå men finns i svart (vem vill ha det i värmen) och chockrosa som inte passar mig alls.
    Får göra ett nytt försök om några dagar och se om jag hittar mer i andra H&M-butiker.

• Borbuleta

Anna gottegris:
    Förra gången jag var gravid var det vinter och sååå mycket enklare. Synd att det inte går att planera in de små liven... Då var det jeans och ett par finbyxor som räckte plus att en trikåklänning funkade hela vägen.
    Nu känns det som om jag måste ha mycket mer kläder, shorts (finns knappt inte...), kjolar, bikini el baddräkt plus allt det vanliga eftersom termometern kan växla från 15-30 grader och det dessutom kan regna...
    Varför tror dom att man vill bli så himla puttinuttig med volanger och spetsar med konstiga blommönster bara för att jag är gravid???
    Trött...

Svar på tråden Mammakläder på H&M, Lindex och Kappahl ??