Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Scrapträsket 2

Hejsan!

Är en rookie på det här med scrapping - men tycker det verkar ruskigt kul. Det enda jag hittills "scrappat" är ett grattis kort..Men nu vill jag gärna göra varsitt album till min små sötnosar. Jag undrar om ni kan rekommendera storleken på albumet att börja med sas?? Är ett album som är 6*6 för pluttigt tror ni eller? Tacksam för svar!

ps. om det är nån som tjuvkikar i era gallerier är det bara jag som kollar in och inspireras av allas fina LO:s

• claudia79

MAMMSY & MEli: okej tack för svaret..det är nog sant som ni säger att det blir lite litet med 6*6

• claudia79

Mammsy: pigg kanske jag inte kan skriva under på men här i af och kollat in den snygga LO:n du lagt in...Läckert papper du använde!

• claudia79

hej hej!

Har kikat in hos många här i kväll och kan bara konstatera att alla är SÅ duktiga!!

Jag funderar också över hur ni gör med bokstäver? En del har stora "utklippta" bokstäver i jättefina papper (typ scrap-papper)..är det sånt man stansar ut själv eller kan man köpa??

tycker fö det är så trevlig stämning här inne i scrap-träsket - det är inspirerande att vara här!

• claudia79

2xA:kollade in dina LO:s. Mycket fina!! Särskilt Adelina och bröllops-LO:sarna!

• claudia79

hej!
    slänger in lite snabbt och undrar om det finns nån butik m scrapbookmaterial i Norrköping??

ska dit om en timme

• claudia79

tack för tipsen om Norrköping!

Men var ligger pysselpassion?? SÅ kan jag sticka dit nästa ggn

• claudia79

skulle fråga om någon kan förklara vad en stämpel som säljs
    o-monterad respektive monterad innebär? vad är skillnaden?

• claudia79

skumpis: okej tack för infon men är det alltså akrylkloss man ska köpa då och sånt där EZ ark eller vad det nu kallades??
    har sett massa läckra stämplar jag vill köpa hihi...

• claudia79

bejbi78: okej tack tack!

skumpis: bra då vet jag. Ska genast sätta mig och surfa runt för att beställa

Svar på tråden Scrapträsket 2