Scrapträsket 2
okej tack jo79!
okej tack jo79!
go morgon! Här var det tomt, men på scrappiz.se tog det väldigt lång tid att komma in
Kan någon gullig förklara lite närmare (Jo79 gjorde det iofs men.. hrm ja behöver nog mer info ) Ja antar att man ska lägga in LO:s under de olika rubrikerna,som man gjort. Men tex musikutmaning..? Ska den ha m musik att göra då och sen får den se ut hur som helst eller? Och LO-lift?
Ja tur att man har tid på sig att lära sig
Jo79: Tack igen jag blev så osäker när jag kikade in på scrappiz imorse för då var det inte så mycket upplagt, men nu fattar jag bättre
myskatt: Vilken härlig bild på din bebbe!
nån som vet nåt mer om Swe scrapbook som det står om på scrappiz.se?
Fnys: Åh vilken härlig parad av massa fina nya LO:s du bjöd på! Särskilt gillade jag jeans och förskolan och badmonster Du är duktig!
Jag har lagt in två nya LO:s under starka bilder - den som vill får gärna ge röd ros och grönt ris(behövs nog mest ris...suck! )
åh ja sitter och klurar på om jag ska beställa från Melis nu när det är fraktfritt, men jag har hndlat så otroligt mycket nu känns det som så jag har liiiite velighet hur jag ska göra. Men frågar man er tjejer så tycker väl ni man ska handla; visst?!
skrutthumlan: okej då handlar jag!
Det är Scrapoteket som har fraktfritt om man beställer för minst 300:-. Gäller denna vecka.
marajjah: Nä är benägen att hålla med Jag beställde 6/7 och har inte heller fått än. Vi mail skrev dem att formatet på mina bilder gjorde att det skulle ta 8-10 dar. Då kommer de kanske idag då(dag 11) menade jag och då svarade dem "nja snarare efter helgen!" bara jaha men då tar det ju längre tid än vad de säger och kan inte ens stå för det?**lite grr*
marajjah: jo jag menar augusti så klart nä det är drygt när man vill få kort få att scrappa. Men korthuset har jag hört har dålig kvalité??Var det inte nån här inne som sa att den var besviken på dem?*minns dåligt*
jag är ju inte den enda som varit lite purken på PIXACO. För som en del andra har jag väntat ganska många fler dagar än vad som är sagt. SÅ igår skrev jag och frågade varför det tar så lång tid plus vad de gör åt det Kände mig som en surkärring men men...idag fick jag ett mail där de skrev något om att det packas från tyskland osv men jag fick iaf en voucher på 50:- i kompensation så det var ju sjyst..