• kela81

Scrapträsket 2

så...nu hittade jag hit med...fast jag får ändå fortsätta å vänta på kort att scrappa *oj va det kliar i händerna efter nått att göra*
  • kela81

Wiiiii.. i fredags kom korten från USA...de första 500 altså Så snart ska jag vara i full gång igen
    Bara de resterande typ 300 kommer

• kela81

en dum fråga kanske-men såna där Gameboard Shape vad använder man dem till? är det som mallar-eller ska man måla dem och använda dem som dekor Har blivit lite förälskad i ett sånt paket med blommor nämligen

• kela81

Nu så har jag gjort tre nya LO:s..tyvärr så funkar int evår ubs port (tror att det heter så ) så jag får inte in korten

• kela81

tr3z-haha...där lurade jag dig allt då
    En till är gjord nu...men sambon måste komma hem och fixa datorn först *suck* Dock så snålar jag lite på mina USA inköp några papper har jag använt...men jag gillar dem så mycket så det känns så hårt att skära sönder dem Hehe...

• kela81

Nu så..nu ligger det 4 nya LO:s under starka bilder i mitt galleri
    Ris och ros tack

• kela81

Humla78- haha...som en liten pik kanske
    ja se killar *lol*
    Min sa igår'vist älsklig, de blir jättefint...men jag vill inte höra vad det kostar* :_D

• kela81

Sussieb-det ser intressant ut...men hur funkar det? Betalar du måandsvis och vad är priset?

• kela81
    nu när man fått lite lön (ja...tyvärr med betoning på lite ) så ska jag lämna in mina sista USA kort för framkallning sen ska det bli massor scrappning
Svar på tråden Scrapträsket 2