• kela81

Scrapträsket 2

mamma i Småland-ser inte dina Lo:s

• kela81

Skumpis-oj vilken stor scrappväska *avis*
    Själv sitter jag och sorterar kort....
    Ska snart börja scrappa igen

• kela81

Äntligen så har man både kort och scrappgrejer så att det räcker (eller nå ja...räcker gör det väll allrig, men några sidor borde det ju bli) och vad händer då? Jo...hjärnan får kortslutning och slutar fungera och jag har nu i två dar suttit och stirrat på korten utan att fatta vad jag ska göra

• kela81

*phu*nu har jag varit och köpt papper...*varmt* Är det bara jag som tycker att butikerna har ett otroligt dåligt utbud på enfärgat papper? Finns några nyanser av blått, lilla, rosa och bege/brunt, och så några gälla gröna och gula saker....
    Sen e det tomt, ingenting åt det röda hållet hittade jag och inget svart och vitt papper *tjurar lite*
    Visst...jag har ju inte kollat i ALLA butiker men i allafall

• kela81

åh, va besviken jag blev...har gjort 3 nya LO:s som jag tänkte lägga upp här...och så har sambon tagit med sig digitalkameran till LA

• kela81
    i morron kommer min sambo hem...med kameran och scrappsaker *hoppas, hoppas* *JIPPPPIIII*
  • kela81

ezzy-men akrylfärg är väll syrafritt? I så fall kan du "svampa" med det...

• kela81

jag gillar skapa-de är trevliga och hjälpsama fast de har ganska dåligt utbud av papper tycker jag med!

¤ nya lo:s i mitt galleri Tyvärr så har sambon kidnappat alla mina vanliga program på datorn Så de är dåligt tillskurna och rätt dåligt fotade med...var ty´vungen att passa på lit esnabbt medans bärbara är hemma

• kela81

Vart ligger erikshjälpen Vore hur bra som helst att fynda lite knappar...på "vanliga" butiker är de ju sååååå dyra

Svar på tråden Scrapträsket 2