Inlägg från: Lingonflickan
|
-
-
Ny LO igen: Hade väldigt lite foton från den första tiden men till slut så... (lite fel säsong bara, men det har sina fördelar faktiskt)
-
Ikväll är mitt internet sååååå segt. Baaahhh!
-
Jahaja: Din första LO???? Du måste skämta! OK ska gräva ner ganska många av mina tror jag.
Jättefin i alla fall. Känner igen flygplanet och den andra... Köpte dem i början maen har inte använt dem än...
-
Lillvilda: Ja, hua vad duktig hon är! Dit lär man väl inte komma. Men... kan ändå se att jag utvecklats.
Håller just på att avsluta min första dubbel-LO. Vill få dit datum men vet inte hur. Vill inte sabba allt genom att skriva för hand. Så nu ropar jag efter hjälp! Har lagt in ena sidan i galleriet, den där jag tänkte ha datumet - svagt markerad ruta under mittfotot. Alla idéer mottages tacksamt. -
Förresten Tr3z: Älskar din babymassage-LO.
Vilket härligt papper, vad heter det???
-
Bitte: Absolut inget mer på den! Jag tycker inte den är plottrig men om du pillar mer med den är risken att den blir det. Jättefin!
-
Marajjah: Åh, helt otroligt fin.
Vilken harmoni det var, precis som det ska vara när den första snön fallit. Färgerna går så fint ihop och passar så bar till temat! Helt enkelt kanon!
-
Btw. Har nu lagt ut min första dubbel-LO i galleriet. Samt en som jag inte är särskilt nöjd med. Risa och rosa gärna!
-
Ang. min dubbel-LO så är fotomattorna ljusblå och matchar rosetten. Dold journaling på den undre tagen.