Scrapträsket 2
Nytt i galleriet. Jättefina blommor Sagomamma - redan använda.
Nytt i galleriet. Jättefina blommor Sagomamma - redan använda.
I rättvisans namn ska jag nu vara lite juste mot vixxxans. Visst har jag haft jättestrul med henne varje gång, men kan jag klaga kan jag oxå tala om när nåt varit bra. Fattades ju en påse blommor i min beställning. Mailade henne om det och på två dar hade jag dem i min brevlåda. Det var snabbt jobbat tycker jag och vill passa på att ge henne en eloge för det.
Íngen mer än jag vaken så här dax? Nåja. Har lagt in ännu en släkt-LO. Måste bli klar med första året så jag håller på som en gnu. Plus att det är världens bästa avkoppling. Mkt bättre än att glo på tv. Fast jag scrappade det sista framför friidrotten igår - måste ju vara social med maken ibland. När de sa "Asafa Powell" hörde jag "Sassa frass lass". Nej då, inte alls miljöskadad...
Nu ska jag fortsätta scrappa ett tag. Ha det gott alla galningar.
2 nya förresten. Här går det undan... Vill så mycket. Tror hela tiden att nu finns inte mer från år 1 och jag kan ta vad jag vill, men så "hittar" ( Ähum -letar för att se så det verkligen inte är mer ) jag nya bilder hela tiden.
Har fått mail från lifetime moments. Någon undrade över hur lång tid det skulle ta därifrån. Beställde den 14:e, och det skickades nu den 17:e. Om det inte fastnar på vägen borde jag ha det om några dagar.
Sorgligt. Har sagt att nu är första året klart!. Känns tomt även om jag scrappat en del bilder efter 1-årsdagen.
Har tom gjort om födelse-LO:n nu. Den var min första och jag tänkte inte på det där med syrafritt så den var tvungen att göras om. Har inte återskapat den utan börjat om från början. Ligger i galleriet. Har märkt att de ibland blir lite otydliga när det gäller detaljer och sånt men det beror ntingen på min gamla kamera eller okunskap i tekniken.
Sofiemalmö: Härlig svart-vit LO. Snygg användning av svart bakgrund utan at den tar över. Bra jobbat. *tummen upp*