-
-
Hm..glömde
Jag har ändrat den lite, jag chalkade bakgrundspappret i vitt o det blev lite bättre! ser inte så stelt ut nu!
Orkar bara inte lägga in den nya nu *trötter* -
-
Godmorgon!
Igår var jag i en riktig scrapbutik!! Så kul det var att kunna känna o se på grejjerna! Sen så hade dom ett lekrum o där höll ju min stora pojke till så jag kunde shoppa loss i lugn o ro
Sen så har jag gjort en ny lo...men den får ni nog inte se då den är till skissutmaningen! -
-
Ja det har ni rätt i!! *Springer genast o ändrar*annika5064 skrev 2006-06-18 13:07:37 följande:liiinda;håller med trez om det hon skrev...och jag hade nog flyttat monogrammet närmare resten av namnet också...annars jättefin!Annika
-
*ändrat*liiinda skrev 2006-06-18 13:17:10 följande:annika5064 skrev 2006-06-18 13:07:37 följande: liiinda;håller med trez om det hon skrev...och jag hade nog flyttat monogrammet närmare resten av namnet också...annars jättefin!Annika Ja det har ni rätt i!! *Springer genast o ändrar*
Vilken skillnad det blev!!
Tusen tack för tipsen!! -
Marajja-Åhh wow vad fin den är! Snygga färger! Och dom där klädnyperna var ju det coolaste jag har sätt!!
Dom har jag inte sätt någonstanns innan! *Vill ha*
-
Bea- Jag var oxå inne o kikade! Jättefina!!
-
Måste bara berätta att i fredags så beställde jag lite saker från scrapbookbutiken.se Och jag förväntade mig att dom skulle komma tidigast i morgon! Men i dag när jag hämtade posten vad tror ni låg där? Jo en liten avi från posten!!
Snacka om snabb leverans!!!
10av 10 möjliga för scrapbookbutiken!!