Inlägg från: liiinda |Visa alla inlägg
  • liiinda

Scrapträsket 2

Anne81- Scrapaddicted.se tar emot förbeställningar på retro flower nu tror jag! gå in o kolla... det står på hennes förstasida!

• liiinda

Snyggt Jo! Jag ska oxå göra en sån där "Kärt barn" hade jag tänkte!

Åhh jag höll på och bli galen igår när jag skulle stämpla tilteln till en Lo!
    Hur gör ni för att få det rakt o jämt när ni stämplar?? Jag har foamstamps o jag får icke kläm på det!!

• liiinda

Dagens verk!

melvin 002.jpg

ω Ros & Ris ω

Som jag sa innan i tråden så hade jag ett hylle med stämplingen! Det blev inte rakt o snyggt så jag fick göra så här istället! *inte riktigt nöjd*

Efterlysning!! Är det någon från skåne som håller till här?

• liiinda

Tack! Åhh vad arg jag var igår kväll när jag inte fick till det som jag ville! *För lite sömn kanske*

Men hur gör ni när ni ska få det snyggt med stämplingen?

• liiinda
    Mella72 skrev 2006-06-21 13:19:17 följande:
    liinda- Den var ju jättefin Jag bor i NV Skåne.
    Varför jag undrar är för det är scrappträff i Löberöd (scrapaddicted) (ligger utanför Lund) den 2/7 och jag ska dit! Hade ju varit kul om fler kommer som hänger här!
  • liiinda
    tr3z skrev 2006-06-21 13:34:37 följande:
    liiinda - jag är åxå från skåne... NV här med eller mitt i kanske Har svärmor och svärfar på besök då tror jag, annars hade jag gärna åkt.. måste man anmäla sig långt i förväg? Vilket iofs borde vara nu för det är ju snart ju
    Nä jag tror inte man behöver anmäla sig långt i förväg, jag var där förra fredagen o då berättade hon om den här träffen nu i söndags så lämnade jag besked att jag ville vara med (ordnat barnvaktSkrattande) O nu idag fick jag ett mail av henne med info och att man skulle betala in 150:- i förskott senast den 23/6!
    För dom 150:- får man mat (pizzerianRäcka ut tungan), 5 st enfärgade papper, 5 st mönstrade papper, limstift och tillgång till en massa verktyg! 
    Sen så finns det en hel butik med massa grejjer om man tycker att man fattas något!
    O man får ju självklart ta med sig sina egna grejjer!

men du tr3z... hon ska ha en träff till den 30/7Skrattande
  • liiinda
    Mella72 skrev 2006-06-21 13:36:00 följande:
    liinda: Jag hade tänkt att gå på den men så jobbar min sambo varannan helg och då förstås just den helgen :P . Hoppas kunna vara med på en träff senare efter semestern istället...dvs typ i augusti eller så
    Typiskt!Fundersam
  • liiinda

Bitte- Jättefin Lo!! Melvin har oxå en sån där snutte han aldrig kan vara utan! Tror nog att jag oxå ska scrappa det Fundersam Kan ju vara kul o visa honom sen när han blir stor o tycker att sånt är töntigtSkrattande 
    Är inte heller särskilt förtjust i nallepapper men här passade det riktigt bra!

Jag håller med om att det är snyggt när bokstäverna sitter lite hippt som happt...jag brukar ha det så men ibland bara vill man att dom ska sitta perfekt rakt o då ska det bannemig göra det oxå! Skrikandes O det är ikke lätt när man stämplar har jag märkt!

• liiinda

Ny Lo i mitt galleri för den som vill seSkrattande

Svar på tråden Scrapträsket 2