Scrapträsket 2
letar efter en punch som är som ett korsstygn tror den heter jacks, finns som qk die.. nån som vet vart jag kan köpa en? hiottar INGENSTANS och snart blir jag desperat!
letar efter en punch som är som ett korsstygn tror den heter jacks, finns som qk die.. nån som vet vart jag kan köpa en? hiottar INGENSTANS och snart blir jag desperat!
mammsy: tackar!! :-d
knäppgök: jag beställer alltid från onoff, bra bilder billiga OCH man får index med småbilder
ni som beställer från usa bla blir det mycket billigare eller är det mest pga av att de har mer att erbjuda? nån som har nån bra länk till nån engelsk sida ni brukar handla ifrån?
skulle gärna utöka mina beställningar
2xA: Tack!! är de lätt o veta vad frakten kostar..mest sånt jag är skraj för när jag ska beställa från annat land hehe..
nu finns ett nyscrappat grattis kort i mitt galleri!
Ändrat om och slängt in e 3 ny LO´s!!
Nu har jag gett på mig nåt jag trodde jag skulle få ångra.. började scrappa ett album till lillkillens faster i present, albumet e klart men så såg jag utsidan, mintgrönt och trist.. så nu gav jag mig på o försöka scrappa utsidan
kika gärna in o risa o rosa
Ny LO i galleriet!!
på torsdag blir det sorg för då ska jag ge bort mit fina lilla album jag ägnat så många timmar åt.. VILL INTE..
så sista LO:n gjord nu..
nu har jag lämnat ifrån mig mitt fina album jag kämpat med de senaste 6 månaderna..saknar de redan