• penni

Scrapträsket 2

letar efter en punch som är som ett korsstygn tror den heter jacks, finns som qk die.. nån som vet vart jag kan köpa en? hiottar INGENSTANS och snart blir jag desperat!

• penni

knäppgök: jag beställer alltid från onoff, bra bilder billiga OCH man får index med småbilder

• penni

ni som beställer från usa bla blir det mycket billigare eller är det mest pga av att de har mer att erbjuda? nån som har nån bra länk till nån engelsk sida ni brukar handla ifrån?

skulle gärna utöka mina beställningar

• penni

2xA: Tack!! är de lätt o veta vad frakten kostar..mest sånt jag är skraj för när jag ska beställa från annat land hehe..

• penni

Ändrat om och slängt in e 3 ny LO´s!!

* älskar min maxen *
  • penni

Nu har jag gett på mig nåt jag trodde jag skulle få ångra..  började scrappa ett album till lillkillens faster i present, albumet e klart men så såg jag utsidan, mintgrönt och trist.. så nu gav jag mig på o försöka scrappa utsidan

kika gärna in o risa o rosa

* älskar min maxen *
  • penni

Ny LO i galleriet!!

på torsdag blir det sorg för då ska jag ge bort mit fina lilla album jag ägnat så många timmar åt.. VILL INTE..

så sista LO:n gjord nu..

* älskar min maxen *
  • penni

nu har jag lämnat ifrån mig mitt fina album jag kämpat med de senaste 6 månaderna..saknar de redan

* älskar min maxen *
Svar på tråden Scrapträsket 2