Scrapträsket 2
kan ju tillägga att det blev en succé! hon so mfick den blev tårögd!! Yeees jag har lyckats hehe
kan ju tillägga att det blev en succé! hon so mfick den blev tårögd!! Yeees jag har lyckats hehe
MiS: Tack det behövs..
har nu börjat på ett album i storlek 6x6..första LO:nfinns o beskåda i galleriet
cid: tror de flesta säger chestnut roan fluid chalk..den kan användas VARJE gång, helt underbar o jag vet jag inte är ensam o mo tycka de
Tänkte sätta mig o scrappa min almenacka jag ska ha det närmaste året men har kikat runt på lite olika som har scrappat typ böcker med "spiral" och hur får man in pappret där?
nån som vet?
Idag har jag scrappat en fotolåda till foton jag SKALL scrappa + en ny LO finns i galleriet
carolina: gjorde samma sak som du, och nu köper jag alla mina enfärgade papper på wettergrens! mkt billigare o snyggare!!
Var på skapa för första gången för en vecka sen.. men jag hade förväntat mig mer tyvärr..efter att ha vart på magnolia tyckte jag inte skapa hade nånting kul alls.. mer än mycket trevlig perosnal!!
beställer hellre från nätet..
Ny LO i galleriet!!
det regnar, blivande mannen sover och max är hos farmor o farfar.. guuud va jag ska scrappa hihi..
Ny LO i galleriet!! Efter pysselpunktens skisstävling..
nån som vet hur de är med scrapväskorna, making memories toto.. axelväxkorna.. får man plats med 12x12 papper i den?
den va visst från all my memories..
nån som vill skriva länken till swe bloggen? tappar bort :(
tack annika!!
Sitter o funderar på o gå studieförbundets scrapbook "utbildning"
nån som tror den är nåt o ha?
Håller med Leamon är såå duktig hon som gjort tacofisken
får passa på o berömma syster yester lite hehe..