• leamon

Scrapträsket 2

Har äntligen fått tummen ur och uppgraderat till plus!!! Så nu ligger det 3 nya lo's och 2 nya kort i mitt galleri!

• leamon

Ny lo igen.... tycker aldrig jag hinner sitta ner o scrappa med nån ordning, trots det blir det lite gjort i alla fall!!

• leamon

lagt in några recept från swappar jag varit med i på scrappiz... Så himla kul med recept, har redan satt upp mig på två till som ska vara färdiga i september så blir det en regnig dag vet jag vad jag har och göra!!!

• leamon

Är inte heller kund hos Vixxxan längre... tyvärr ska jag väl säga då hon har bra utbud och bra priser! Servicen (?) är dessvärre under all kritik!!!

Skumpis: jag har refiller till mina chalks, funkar kanon, droppar bara på ett par tre droppar o "gnuggar in" lite så är de som nya igen! Om inte dynan är för sliten vill säga!

• leamon

Ang risa o rosa (Vixxxan).... i mitt fall blev jag oxå serverad en liten lögn (?), samt lovad att hon skulle ordna det som hängde upp sig men tyvärr höll hon inte det... Mailkontakten var det inga problem med!!!

• leamon

här blir inget scrappat på ett tag...åker till Kroatien tidigt i morgon för en veckas skön o efterlängtad semester! Hoppas på många bra kort att scrappa sen

• leamon

hehe...jag väntar hem en sisådär 285 bilder vilken dag som helst...o då har jag ändå inte framkallat semesterbilderna än, blir ju lite många på en gång så jag tar det i omgångar!!! 

• leamon

har varit på magnolia i borås i sommar....lite knepigt o hitta dit, ligger inte bland övriga affärer utan på en "bakgård". Fick fråga oss fram för att hitta. Kan tyvärr inte förklara vägen... men en kul affär att botanisera i (billigt blev det inte heller )

Svar på tråden Scrapträsket 2