• leamon

Scrapträsket 2

några nya kort, ny kalenderframsida, ny lo (under8x8) samt 1 nytt recept inlaggt!!! Risa o rosa gärna, man blir lite "hemmablind" när man får en heldag att scrappa ostört...

• leamon

vad många fina nya lo's ni gjort tjejer!!! *imponerad* måste sätta mig o scrappa lite jag oxå snart...sitter mest vid datorn nu för tiden tycker jag Inbillar mig att jag letar inspiration...

• leamon

hjälp! ska skänka några tändsticksaskar som jag dekorerat till min pojks klass som ska ha försäljning av hembakat o pyssel i helgen...vad skulle ni kunna tänka er o ge för en sådan här??(asken är modell större):

tändstick.jpg

• leamon

tänkte ta ca 30kr...vet inte om det är för mycket?

• leamon

ang.vita pennor...jag har en vit sakura glaze o det funkar utmärkt både på mörka underlag och foto! Har hört att det inte går, men min funkar i alla fall!

• leamon

här är en till som inte får tiden att räcka till för scrapping....men lite mellan varven tar jag mig tid i alla fall. Nu är tändsticksaskarna färdiga, blir spännande o se om nån är intresserad idag . Finns en ny LO under 12x12, tändsticksaskarna och en fotoask som jag ska ha mina  planerade foton att scrappa i (ligger under kort). Risa o rosa gärna!!!

• leamon

jag har mina foton jag tänker scrappa i en låda jag fick när jag beställde kort (från onoff). Scrappade den för den såg så tråkig ut...

fotoask.jpg

eller du kanske menade kort man får/ska ge bort??

• leamon

det är nog inte speciellt ovanligt   kan fortfarande känna så ibland även om det inte är så ofta numera...
    ny LO i galleriet...(under12x12)

• leamon

tack snälla ezzy o penni för de gulliga orden, jag blev verkligen glad när jag läste dem!!! Kram på er bägge två, ni är toppen!!!

• leamon

En bild på min lilla scraphörna är inlagd i galleriet! Väntar på två konsoller så jag får upp ett hyllplan till...rullar med skrivbordsstolen mellan scrappandet o datorn då datorn är strax bakom skrivbordet (på ett annat skrivbord). Även nytt recept o mitt första försök till en "Selma" finns i galleriet!!!

*är inte det minsta avundsjuk på er som ska på mässa... * men, men, jag ska på scrapträff i Nässjö nästa lördag i alla fall!!

• leamon

ok...har lagt upp ännu en 12x12 o ett kort där jag använt min första "Selma"! Kritik tas tacksamt emot!!!

Svar på tråden Scrapträsket 2