• Cheri

Scrapträsket 2

lägger i favoriter.. helt av med mig är ni inte...

• Cheri
    2xA skrev 2006-07-13 21:32:38 följande:
    Nämen hej på dej Cheri! Det var länge sen sist! Vad har du pysslat med?
    Ja det var ju ett tag sen, vart tar tiden vägen?

Jobbar, barnen, sommar skulle jag vilja säga att jag pysslar med

Scrappar lite i huvudet sålänge så knåpar jag ner det så fort tid infinner sig!
  • Cheri
    annika5064 skrev 2006-07-13 21:41:26 följande:
    Cheri skrev 2006-07-13 21:30:13 följande: lägger i favoriter.. helt av med mig är ni inte... Nämen, välkommen tillbaks! Då kanske man får se lite nytt av dig igen, då? Känn ingen press...
    nejnej, jag håller mig här i bakgrunden.. än så länge
  • Cheri
    Jo79 skrev 2006-08-12 23:49:43 följande:
    Nya los:ar i galleriet. Jag har scrappat i flera timmar nu och är alldeles mosig i både huvud och haänder.... Men å vad det är kul med crop! Och av bara farten blidde det ett bidrag till vår utmaning oxå! Natti! Mamma till KaramEllen
    Kikade in!  Mycket fina LO´s!! Midsommar är min favorit!! 
  • Cheri

Åååh.. måste bara få kasta mig in och säga att du Rubberduck är min största scrapidol genom tiderna Generad Tack för all inspiration!!!

Grattis till det nyöppnade och hälsa Helene, hon vet vem jag är ! Glad

• Cheri

Får jag passa på att fråga.. är det meningen att man måste använda allt det ni skrivit upp, eller fritt att välja vad man vill använda utav det?

Blir lite scrapsugen nu

• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-08-15 12:11:13 följande:
    Cheri skrev 2006-08-15 11:59:35 följande: Åååh.. måste bara få kasta mig in och säga att du Rubberduck är min största scrapidol genom tiderna  Tack för all inspiration!!!Grattis till det nyöppnade och hälsa Helene, hon vet vem jag är ! HiHi Vad kul å se dig här igen
    Jag e alltid här

Bara det att ni inte ser mig *fniss*
  • Cheri
    rubberduck skrev 2006-08-15 12:32:48 följande:
    cheri-japp allt ska med..en utmaning! Men de e bara släppa loss
    Skitkul! Måste vara med!
  • Cheri
    Hoppas ni inte trillar av stolen nu.. men...
    Jag har scrappat!

Var tvungen att liftas lite (mkt) för att få rumpan ur vagnen! Känner mig aningens ringrostig, inte heller helt nöjd, gick så fort att göra den, känns lite som att jag inte lagt ner tillräckligt mkt jobb på den för att den ska vara bra.

Well anyway, jag har scrappat, det är huvudsaken!

loaug_1.jpg
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-08-16 11:41:32 följande:
    Cheri skrev 2006-08-16 11:37:15 följande: Hoppas ni inte trillar av stolen nu.. men... Jag har scrappat! Var tvungen att liftas lite (mkt) för att få rumpan ur vagnen! Känner mig aningens ringrostig, inte heller helt nöjd, gick så fort att göra den, känns lite som att jag inte lagt ner tillräckligt mkt jobb på den för att den ska vara bra. Well anyway, jag har scrappat, det är huvudsaken! Ringrostig Bläää på dig!!!! Den var ju kanonfin ju.. Inte mäjligtvis inspirerad av en LO som finns på BG:s hemsida eller så?
    Joo!! haha det är ju den jag har liftat!
Svar på tråden Scrapträsket 2