• Cheri

Scrapträsket 2

Ja det syns oxå, fast inte alls lika tydligt

• Cheri
    Marajjah skrev 2006-08-16 11:57:54 följande:
     Allt du rör vid blir hur fint som helst! Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Nääh men Nu ska vi inte överdriva
  • Cheri

Nu har jag scrappat igen hihi

Gillade aldrig dom här papprena så det är skönt att ha blivit av med dom!

loaug_2.jpg

• Cheri
    MAMMSY skrev 2006-08-16 13:37:14 följande:
    Cheri skrev 2006-08-16 13:29:21 följande: Nu har jag scrappat igen hihiGillade aldrig dom här papprena så det är skönt att ha blivit av med dom! Å hur snabb e inte du När du fått tummen urUnderbart rosa å snygg!!!
    Hade ritat en skiss innan, och då går det ju lite fortare
  • Cheri

jag är mest rädd för att kaffekoppen ska välta över allting, den kan jag rekomendera att ställa på flera meters avstånd, då får man lite motion för varje klunk oxå

• Cheri
    Fnyz skrev 2006-08-16 16:18:08 följande:
    heter det verkligen horsgatan??? (fråga från norrlänning)
    ASG
  • Cheri
    Fnyz skrev 2006-08-16 16:25:25 följande:
    cheri: som sagt så är du min absoluta favorit-scrappare så jag bara älskar även dina två nya å hmm...hmm... tycker faktiskt att din var t.o.m snyggare än orginalet
    Åååh go du då Tack!
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2006-08-16 20:13:12 följande:
    Cheri: vad gör du dina glansdager med??Ser ut att vara mycket tjockare än det jag gör med soufflé-penna...
    akryl färg använder jag oftast, blir olika tjockt beroende på vilken pensel jag använder (naturligtvis hehe)     använder gel roller ibland, men gillar inte blänket, tycker det är finare med matt akryl
  • Cheri
    Matriark skrev 2006-08-18 22:29:48 följande:
    tr3z skrev 2006-08-18 18:16:30 följande:  Dessutom funderar jag på att scrappa lite altered att ha på mitt skrivbord för att pigga upp, typ nån plåtburk för pennor å så. Haha.. tänka som jag, jag scrappade telefonen idag...Kommer väl bild imorgon.. hann inte färdigt för det blev akut till jourtandläkare ikväll. Smabon spelade bandy med äldsta dottern, det blev en krock och skaftet på bandyklubban får rätt mot hennes mun, Usch vilken hemsk syn att se, stackas liten  jobbig mammarollen, inombords vile jag grina själv av oro, men utåt försöker man vara lugn och sansad och tänka metodiskt vad som ska göras.. skölja bort blod och kolla skadan, ge smärtstillande, trösta, ringa 112..4 tänder dragna.. mjölktänder som tur är.En layout är redan planerad om detta också. Tänderna ska ner i minnesficka.
    Stackas liten!!!
  • Cheri

weeeeeeeeeeeeeeeeee Im in löööve! Jag har köpt mitt första album! hihihi

• Cheri
    Johannapanna skrev 2006-08-21 17:58:11 följande:
    Jag har hamnat lite i kris här och behöver en grej jättefort!! Vilka butiker är snabbast med att leverera varorna? Scrapbookbutiken vet jag är supersnabb, men hon är bortrest. Några tips??
    Jag tycker att Estee på scrapbook lifestories alltid är supersnabb! Men hon har kasnke sålt redan?
  • Cheri
    MAMMSY skrev 2006-08-21 18:57:33 följande:
    Cheri skrev 2006-08-21 18:52:45 följande: Johannapanna skrev 2006-08-21 17:58:11 följande: Jag har hamnat lite i kris här och behöver en grej jättefort!! Vilka butiker är snabbast med att leverera varorna? Scrapbookbutiken vet jag är supersnabb, men hon är bortrest. Några tips?? Jag tycker att Estee på scrapbook lifestories alltid är supersnabb! Men hon har kasnke sålt redan? Hon har bestämt sig för å inte sälja
    Jaha! D va som pip! Men då är jag glad!!
Svar på tråden Scrapträsket 2